تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر بهداشت: منطقه شدیدا مه دارد/ تیم‌ها در حال جستجو +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ وزیر بهداشت: منطقه شدیدا مه دارد/ تیم‌ها در حال جستجو +ویدیو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

قتل هولناک پسر ۱۲ ساله زنجانی

News Image Lead

معمای گم‌شدن پسر ۱۲ ساله زنجانی پس از پنج روز با پیداشدن جسد تکه‌تکه‌شده‌اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش‌ِروی مأموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد.

کد خبر: ۴۰۱۷
۰۹:۳۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ ظهر جمعه نخستین روز تیرماه امسال پسربچه 12ساله‌ای به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانه‌شان در منطقه اسلام‌آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. ناپدیدشدن این پسربچه کافی بود تا خانواده‌اش که نگران سرنوشت او شده بودند در تماس با پلیس برای پیداکردن فرزندشان درخواست کمک کنند. تلاش مأموران پلیس ادامه داشت اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز  گم‌شدن این پسربچه وارد عمل شوند.
 
از زمانی‌که ابوالفضل ناپدید شد مأموران برای پیداکردن او تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست مأموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را به‌عنوان مظنون دستگیر کردند تا اینکه پس از پنج روز یعنی عصر سه‌شنبه پنجم تیر مأموران در جریان پیداشدن جسد تکه‌تکه‌شده‌ای در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی شماره یک علی‌آباد زنجان قرار گرفتند. مأموران وقتی به کانال آب رفتند با جسد تکه‌تکه‌شده پسر نوجوانی روبه‌رو ‌شدند و با توجه به لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار مأموران بود، اطمینان پیدا کردند که جسد همان پسر گمشده است.
 
مأموران پلیس آگاهی با توجه به هولناک‌بودن جنایت حتی جسد را به خانواده ابوالفضل نشان ندادند و فقط  با نشان‌دادن یک تصویر و لباس‌های ابوالفضل از  هویت این جسد که متعلق به ابوالفضل بود اطمینان پیدا کردند. جسد ابوالفضل به پزشکی قانونی منتقل شده و چند نفر نیز به‌عنوان مظنون دستگیر شده‌اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.
 
منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی