تیتر امروز

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

رشد ۲۸ درصدی تعداد انشعابات در گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: شهرستان رشت در صدر جدول فروش انشعابات آب روستایی استان است.

کد خبر: ۳۹۶۷۷
۱۴:۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

رشد ۲۸ درصدی تعداد انشعابات در گیلان

دیدارنیوز ـ محب علی رنج ور از واگذاری شش هزار و ۳۱۷ فقره انشعاب جدید آب شرب به متقاضیان روستایی در سالجاری خبر داد و گفت: واگذاری این تعداد انشعاب نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد داشته است.
 
وی با بیان اینکه با واگذاری این انشعابات، شمار مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به عدد ۳۱۲ هزار و ۳۳۸ رسید، خاطرنشان کرد: بیشترین فروش انشعاب آب شرب مربوط به شهرستان رشت بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه هزینه اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی در گیلان دو برابر میانگین کشوری است، افزود: میزان لوله گذاری برای تامین آب شرب هر خانوار روستایی این استان ۲.۵ برابر بیشتر از سایر نقاط کشور است.
 
مدیر آبفار گیلان با اشاره به مشکلات زیست محیطی گیلان و لزوم ساماندهی، جمع آوری و تصفیه فاضلاب روستا‌های این استان گفت: قرار بود طرح جمع آوری فاضلاب ۱۳۰ روستا در کشور به شکل متمرکز با تامین اعتبار از بانک توسعه اسلامی انجام شود که ۵ روستای گیلان در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه، انزلی، صومعه سرا و رودسر جزء آن طرح بود، اما به علت افزایش بهای دلار اجرای این طرح متوقف شده است.
 
وی، با تاکید بر اینکه برای رفع معضلات و مشکلاتی که در حوزه تصفیه فاضلاب و تامین کمیت و کیفیت آب شرب روستایی گیلان وجود دارد باید از پشتوانه علمی دانشگاه‌های استان استفاده کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی