تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

انعکاس برنامه‌های دهه آخر صفر با تلاش بیش از ۱۵۰ نفر در حرم رضوی

News Image Lead

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از برنامه سازی و انعکاس حداکثری برنامه‌های دهه آخر صفر با تلاش بیش از ۱۵۰ نفر از استودیو‌های حرم مطهر رضوی خبر داد.

کد خبر: ۳۹۵۰۱
۱۱:۲۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ به نقل از مؤسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حمیدرضا طباطبایی گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام سوگواری حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله های پاک ایشان امام حسن مجتبی(ع) و همچنین ولی نعمت‌مان حضرت رضا(ع) تدابیر ویژه‌ای جهت انعکاس حداکثری حال و هوای حرم مطهر رضوی و فراهم نمودن بستر زیارت از راه دور برای شیفتگان اهل بیت(ع) از صحن و سرای بارگاه منور رضوی اندیشیده شده است.

 وی افزود: برای برنامه سازی و پوشش برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر پنج استودیو و سه واحد سیار بر روی پشت بام‌ها و در داخل صحن‌ها در اختیار شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی عضو اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی قرار خواهد گرفت و بیش از 150 نفر اعم از کارگردان، مجری، تصویر بردار، صدابردار و عوامل فنی به پوشش برنامه‌های این ایام خواهند پرداخت که بالغ بر 50 نفر این افراد از مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و بقیه میهمان این مجموعه هستند.

طباطبایی برنامه‌سازی و پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی را دو رویکرد مهم این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این ایام بیش از 100 آیتم مناسبتی توسط این مجموعه تولید و در اختیار شبکه‌های مختلف سیما قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام، گفت: در روزهای پایانی ماه صفر ویژه برنامه‌های «کبوترانه» از شبکه سه، «حریم امن» از شبکه قرآن، «موکب الرضا» از شبکه تهران با تهیه کنندگی مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و ویژه برنامه‌های«رواق» از شبکه یک، «کوی محبت» از شبکه دو، «جاذبه» از شبکه افق و «موکب الرضا» از شبکه تماشا به صورت مشارکتی تولید و پخش خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی حضور پررنگ شبکه‌های اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را از دیگر اتفاقات رسانه‌ای این ایام عنوان کرد و گفت: شبکه‌های الکوثر، ثقلین، الاهواز، هادی تی وی اردو و فارسی، امیر، النعیم، البینات، کربلا، ثامن، سحر، ولایت فارسی، عربی و هوسا از شبکه‌هایی هستند که در این ایام غالبا یک ساعت از حرم مطهر رضوی پخش برنامه خواهند داشت.

وی افزود: شبکه امام رضا(ع) نیز به زبان عربی و اردو به طور ویژه به تولید برنامه می‌پردازد و برخی شبکه‌های استانی نیز در این ایام ضمن برقراری ارتباط زنده به پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی خواهند پرداخت.

طباطبایی خاطرنشان کرد: به منظور انعکاس مطلوب‌تر، تمامی تجهیزات و بستر مورد نیاز، توسط مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی فراهم شده است تا برنامه‌سازان و میهمانان از شبکه‌های مختلف با کمترین دغدغه در آستان علی بن موسی الرضا(ع) به فعالیت بپردازند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی