تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اعطای تسهیلات به ۱۵۵۰ طرح روستایی و عشایری خراسان جنوبی

News Image Lead

رئیس سازمان مدیریت و بودجه خراسان جنوبی گفت: از سال ۹۷ از محل قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری مبلغ 2300 میلیارد ریال به 1550 طرح در مناطق روستایی و عشایری استان، تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

کد خبر: ۳۷۹۸۳
۰۹:۵۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ مجید پورعیسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال چه تسهیلاتی پرداخت شده است، اظهارکرد: یکی از اقداماتی که در حال حاضر در حوزه اشتغال روستایی انجام می‌گیرد، قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی است.

رئیس سازمان مدیریت و بودجه خراسان جنوبی بیان کرد: در این طرح تسهیلات ارزان قیمت در رسته‌های کسب و کاری اولویت‌دار به متقاضیان تا سقف ۱۵۰ میلیارد ریال بسته به نوع طرح پرداخت می‌شود.

پورعیسی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اشتغالزایی، برنامه تولید و اشتغال استان موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ است که در هفت حوزه گردشگری، سیاست فعال بازار کار، فعالیت‌های دانش بنیان، بازآفرینی شهری، بخش کشاورزی، صنعت و معدن، فرهنگ و هنر برنامه‌هایی را برای ایجاد اشتغال تدوین کرده است.

وی افزود: منابع مالی اجرایی این برنامه‌ها شامل؛ تسهیلات بانکی، یارانه تسهیلات و  کمک‌های بلاعوض دولت است و انتظار می‌رود در صورت تخصیص و جذب کامل منابع پیش‌بینی شده حدود ۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

رئیس سازمان مدیریت و بودجه خراسان جنوبی اظهار کرد: در کنار این برنامه، طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایر وجود دارد که با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در استان در حال اجراست.

پورعیسی ادامه داد: منابع مالی حمایت از این برنامه به صورت ارزان قیمت بوده و کسب و کارهای واجد شرایط در مناطق هدف اجرای طرح(مناطق روستایی و عشایری) پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌ها بحث اشتغال دستگاه‌های حمایتی برای افراد تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد نیز وجود دارد که منابعی به صورت قرض‌الحسنه برای اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی