تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کاهش ناپایداری هوا از عصر پنجشنبه

کارشناس هواشناسی گیلان از تداوم بارش‌ها و ابرناکی هوا تا روز پنجشنبه خبر داد و گفت: فردا آسمان ابری خواهد بود و بارش‌های پراکنده داریم، اما از عصر و شب کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‌شود.

کد خبر: ۳۷۹۱۵
۱۳:۰۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

کاهش ناپایداری هوا از عصر پنجشنبه

دیدارنیوز ـ یوسف میره جینی با اشاره به شمالی شدن جریانات هوا و نفوذ تدریجی یک سامانه پرفشار به منطقه از امروز، اظهار کرد: انتظار داریم کاهش نسبی دما بین ۴ تا ۷ درجه، افزایش ابر و وزش باد اتفاق بیفتد.
 
وی با بیان اینکه بارش باران طی امروز و صبح فردا پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: در برخی از ساعات و در برخی از نقاط بارش‌ها شدید خواهد بود لذا با توجه به شرایط جوی امروز احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.
 
کارشناس هواشناسی گیلان آسمان امروز را کمی تا نیمه ابری و در برخی از ساعات مه آلود دانست و خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر و شب با افزایش ابر و وزش باد و بارندگی شدید مواجه هستیم.
 
میره جینی از تداوم بارش‌ها و ابرناکی هوا تا روز پنجشنبه خبر داد و گفت: فردا آسمان ابری خواهد بود و بارش‌های پراکنده داریم، اما از عصر و شب کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‌شود. البته دامنه‌های جنوبی و ارتفاعات آسمان نیمه ابری خواهند داشت.
 
گفتنی است: با توجه به ارتفاع موج دریا طی امروز و فردا امکان فعالیت‌های دریایی وجود ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی