تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سلامت بیش از ۹۵ درصد مردم روستای لردگان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت با انجام آزمایش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت روستای لردگان کمتر از ۵ درصد مردم این روستا مبتلا به ویروس HIV هستند و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند.

کد خبر: ۳۷۶۴۸
۱۰:۱۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

سلامت بیش از ۹۵ درصد مردم روستای لردگان

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در دیدار با مردم روستای لردگان که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: نتایج این آزمایشات حاکی از آن است که بیش از ۹۵ درصد مردم سالم هستند و نباید در این خصوص نگران باشند.
 
وی ادامه داد: آزمایشات علمی نشان می‌دهد آماری که در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد و به قصد ناامید کردن مردم این موضوعات را مطرح می‌کنند، در حالیکه مردم نباید به این آمار‌ها توجهی داشته باشند.
 
عباسی با تاکید بر اینکه رفع مشکل مردم با همکاری و همراهی آن‌ها با مسئولان سریع‌تر به نتیجه می‌رسد، تصریح کرد: ما به دنبال حل مشکل هستیم از همین رو از مردم می‌خواهیم به مسئولان و تیم‌های بهداشتی اعتماد کنند و مطمئن باشند این مشکل برطرف می‌شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ مسئولی قصد توهین به مردم این روستا را نداشته است، افزود: کسی به اهالی این منطقه قصد توهینی نداشته و اگر توهینی صورت گرفته من از مردم عذرخواهی می‌کنم.
 
عباسی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان رفع این مشکل و یافتن راهکار است و از نزدیک با مردم دیدار می‌کنند تا دغدغه‌های آن‌ها را بشنوند و در کنار مردم باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: دارو‌های موثر و پیشرفته تهیه شده و به مردم عرضه می‌شود، از همین رو مردم در خصوص درمان نگرانی نداشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی