تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ساخت مجموعه ورزش دانش آموزی با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: یک مجموعه ورزشی با همکاری شهرداری کلان شهر تبریز و شورای شهر اسلامی برای افزایش سلامت و تحرک دانش آموزان در حال احداث است.

کد خبر: ۳۷۱۸۳
۱۱:۵۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

ساخت مجموعه ورزش دانش آموزی با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز

دیدارنیوز ـ جعفر پاشایی در نشست خبری معاونین آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، با بیان این‌که امسال سه هزار همکار فرهنگی از سیستم آموزش و پرورش خارج می‌شوند، اظهار کرد: ۱۲۰۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۷۰۰ نفر از سرباز معلم و نهضت سواد آموزی وارد بدنه دستگاه تعلیم و تربیت شده‌اند.
 
وی با بیان این‌که معاونت تربیت بدنی و آموزش ابتدایی از موفق‌ترین و با ثبات‌ترین حوزه‌ها بوده است، گفت: قطعاً اقدامات، فعالیت‌ها و شاخص‌های این دو معاونت برای دوره برای دوره‌های بعدی الگو و شاخص خواهد بود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این‌که شاخص‌ها در حوزه‌ی تربیت بدنی بیانگر عملکرد هستند، گفت: امسال بیش از هزار تیم ورزشی در اجرای المپیاد درون مدرسه‌ای در آذربایجان شرقی ایجاد شده است. هدف از برگزاری این اجلاس، توجه به ورزش و سلامت دانش آموزان در سطوح پایه تحصیلی است.
 
وی افزود: باید به سلامت روحی و جسمی دانش آموزان در مقاطع پیش دبستانی و دبستان، توجه ویژه‌ای شود.
 
وی یادآور شد: طرح نماد با رویکرد پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان اجرایی می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی