تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تلاش جهاد دانشگاهی برای تقویت زنجیره تولید و ترویج علم

News Image Lead

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد سعی کرده زنجیره تولید و ترویج علم را تقویت کند که در این راستا فعالیت‌هایی انجام داده است.

کد خبر: ۳۶۴۷۷
۱۳:۰۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ مسعود شهرجردی در آئین رونمایی کتاب "فرهنگ آب و آبیاری در استان مرکزی" که با مشارکت جهاد دانشگاهی و آب منطقه ای استان مرکزی و به همت "مهدی مبارکی، زهره شهبازی و اکرم جدیدی" کارشناسان این دو نهاد تالیف و توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شده ، افزود: خروجی این فعالیت های علمی و تحقیقاتی باید منجر به خدمات قابل ارائه شود که تلاش جهاددانشگاهی نیز بر این بوده که تمامی فعالیت ها به سمت ارائه محصولات پیش برود.

بیان کرد: گروه‌های پژوهشی متعددی در بخش های مختلف استان در حال انجام طرح‌های تحقیقاتی هستند که بیشتر تلاش بر این بوده این پژوهش‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی انجام شود تا بتوان خروجی مناسب‌تری را شاهد بود.

وی در خصوص فعالیت‌های جهاددانشگاهی گفت: بزرگترین فعالیت این نهاد در حوزه پزشکی در بخش سلول‌های بنیادین بوده و امروز تمام فعالیت‌های مربوط به سلول درمانی و درمان ناباروری در استان مرکزی در مجموعه جهاددانشگاهی در حال انجام است.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی اضافه کرد: گروه‌های پژوهشی متفاوتی در جهاددانشگاهی فعالیت و تحقیقات را انجام می‌دهند که گروه پژوهشی توسعه اجتماعی طرح تحقیقاتی را با همکاری شرکت آب منطقه‌ای انجام دادند که منجر به انتشار کتاب فرهنگ آب و آبیاری در استان مرکزی شد.

به گزارش ایسنا، یکی از مولفین کتاب نیز در این آیین گفت: این کتاب در دو بخش ساختاری و اجرایی تالیف شده که بخش ساختاری آن 6 بخش عمده دارد.

زهره شهبازی بیان کرد: آب و مسئله مندی فرهنگی آن، تقدس آب در میان ملل و ادیان مختلف، مشاغل مرتبط با آب و ابیاری، منابع آب و سازه‌های آبی، نظام آبیاری و آیین ها و مراسم مرتبط با آب، بخش ‌های ساختاری این کتاب هستند.

به گزارش ایسنا، مهدی مبارکی، زهره شهبازی و اکرم جدیدی مولفان کتاب فرهنگ آب و آبیاری در استان مرکزی هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی