تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کسب درآمد از مشاغل خانگی

News Image Lead

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه کسب درآمد از مشاغل خانگی ویژه بانوان استان خبر داد.

کد خبر: ۳۶۴۴۸
۱۰:۳۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ لیلا محمودی اظهار کرد: کارگاه کسب درآمد از مشاغل خانگی با حمایت دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و با مشارکت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال ویژه بانوان و با هدف کسب درآمد در محیط خانه با مشاغل خانگی و توانمندسازی بانوان در جهاددانشگاهی استان برگزار شد .

وی ادامه داد: در این کارگاه تعدادی از بانوان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) استان، سازمان بهزیستی، اداره کل زندان‌های استان و سایر بانوان متقاضی و علاقه مند به روش‌های کسب درآمد از مشاغل خانگی برگزار شد .

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآ؛ور شد: مجتبی ابراهیمی، مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به عنوان مدرس این دوره، توضیحاتی پیرامون طرح اشتغال‌زایی با عنوان توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار که توسط جهاددانشگاهی استان و با حمایت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار می‌شود، ارائه داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی