تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

۶۲۱ نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام شده‌اند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: از اول مهرماه سال جاری ۶۲۱ نفر در آموزش و پرورش استان استخدام شده اند.

کد خبر: ۳۶۱۸۲
۱۱:۳۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

۶۲۱ نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام شده‌اند

دیدارنیوز ـ غلامرضا دانش فر در نشست توجیهی سند تحول بنیادین اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۲۱ نفر از معلمان حق التدریس، شرکت کنندگان آزمون استخدامی و آموزشیاران سوادآموزی به استخدام آموزش و پرورش استان درآمدند. 
 
وی در ارتباط با ترکیب نیرو‌های جدید جذب شده افزود: از کل تعداد نیرو‌های یاد شده، ۲۴۹ نفر شامل نیرو‌های خرید خدمت، پیش دبستانی و حق التدریس هستند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بوشهر گفت: از آموزشیاران واجد شرایط نهضت سواد آموزی هم ۶۵ نفر به عنوان آموزگار ابتدایی جذب آموزش و پرورش شدند.
 
دانش فر عنوان کرد: بر اساس ماده ۲۸ آزمون استخدامی ۳۰۷ نفر هم با مجوز وزارتخانه به صورت پیمانی به استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر درآمدند.
 
وی به جذب سرباز معلمان جدید در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ۲۱ نفر تحت عنوان طلبه وظیفه و ۶۷ نفرسرباز معلم جدید مشغول تدریس در مدارس استان شدند.
 
این مسئول چالش پیش روی آموزش و پرورش را کمبود معلم دانست و بیان کرد: رشد ۱۱ هزار نفری دانش آموزان در سال جاری نسبت به سال قبل و بازنشستگی نیرو‌های باتجربه دو عامل مهم کمبود شدید معلم در استان است.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه با وجود کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش هیچ کلاسی در سال جدید تحصیلی بدون معلم نخواهد ماند، گفت: بخشی از کمبود نیرو از طریق جذب نیرو‌های سرباز معلم، آموزشیاران سوادآموزی، خرید خدمت آموشی، پیش دبستانی و حق‌التدریس، و واگذاری ساعت به نیرو‌های بازنشسته جبران شده است.
 
غلامرضا دانش فر در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا رسیدن به وضعیت مطلوب در تامین نیروی کافی برای نظام تعلیم و تربیت روند جذب نیرو‌های کارآمد آموزشی ادامه یابد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی