تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

صدور ۱۴ مجوز استفاده از معادن در طرح‌های عمرانی آستارا

News Image Lead

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا اظهار کرد: برای استفاده از معادن سنگ و مصالح ساختمانی در عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی این شهرستان، ۱۴ مجوز صادر شده است.

کد خبر: ۳۵۶۱۷
۱۲:۴۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ محسن آهنی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از پنج معدن رسمی مصالح ساختمانی در حوزه شهرستان آستارا، سه مورد فعال، یک مورد در حال تمدید مجوز فعالیت و یک معدن تعطیل است.

وی ادامه داد: از منابع معدنی این شهرستان در اجرای طرح های عمرانی نظیر ساخت و ساز راه آهن، سد لاستیکی و طرح های شهرداری استفاده می شود.

وی افزود: طی یکسال گذشته با صدور مجوزهای اعلام شده، ۷۰۰ هزار تن مصالح کوهی و ۱۴۵ هزار متر مکعب مصالح رودخانه ای به طرح های عمرانی ارائه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: شرایط اقلیمی و پوشش جنگلی استان گیلان و به تبع آن شهرستان آستارا، استفاده از معادن را دشوار کرده است و قوانین سختگیرانه، سد راه فعالان حوزه صنعت محسوب می شود.

پیشتر معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا نسبت به فروش شن و ماسه حاصل از لایروبی رودخانه ها هشدار داده و بر استفاده از آنها در طرح های عمرانی تاکید کرده بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی