تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

جشن جمع آوری کلاس‌های خشتی و گلی کشور آبان برگزار می‌شود

News Image Lead

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: جشن جمع آوری کلاس‌های خشتی و گلی کشور در پایان آبان امسال در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۳۵۵۹۹
۱۱:۴۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ مهراله رخشانی‌مهر روز پنجشنبه در حاشیه بازید از مدارس در دست احداث بانه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: بیش از یک هزار کلاس درس خشتی و گلی در کشور وجود داشت که با برنامه‌ریزی کلاس‌های خشتی و گلی در کل کشور به غیر از استان سیستان و بلوچستان جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: گام بعدی و همزمان باجمع آوری کلاس های خشتی و گلی  برنامه ریزی برای جمع آوری کلاس های کانکسی و سنگی است که خطر آفرین هستند این مهم در الویت جدی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

رخشانی‌مهر در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور نیاز مند تامین و تزریق اعتبار است گفت: در کل کشور ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام وجود دارد که با برنامه ریزی و اولویت بندی تکمیل می‌شوند.

وی گفت: امسال دولت پروژه دیگری تعریف نمی‌کند و اولویت با پروژه های نیمه تمام است چراکه نقشه ها به مرور زمان تغییر می کنند، پروژه های به مرور زمان تخریب می‌شوند و سرمایه‌ها هزینه شده بلا استفاده می‌ماند.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی