تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

۷ میلیارد تومان به پروژه‌های آبخیزداری دشتی اختصاص یافت

News Image Lead

۷ میلیارد تومان درسال جاری برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری شهرستان دشتی اختصاص یافت.

کد خبر: ۳۵۵۹۰
۱۱:۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ فرماندار دشتی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان این شهرستان گفت: ۶ دشت آبی در دشتی وجود دارد که به دلیل استفاده بی رویه و برداشت غیر مجاز آب همه این دشت ها با بیلان منفی روبرو شده است.

عبدالله نادری  افزود: مهمترین طرح‌ها برای تقویت سفره‌های زیر زمینی آب و احیای منابع آبی دشتی اجرای طرح‌های آبخیزداری است.

 نادری اضافه کرد: امسال ۷ میلیارد  تومان ازمحل اعتبارات استانی، ملی و نفت  برای اجرای پروژه های آبخیزداری در حوزه کردلان، کاکی، دشت پلنگ،  لاور شرقی و چاهگاه هزینه می‌شود.

وی افزود: سه پروژه آبخیزداری در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید و ۲ طرح  نیز در دست اجراست که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار دشتی اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های آبخیرداری در حوزه کردلان است که آب بیش از یکهزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت کردلان را  تامین خواهد کرد.

وی بیان کرد: طرح‌های آبخیرداری نقشی بسیار مهم در کنترل سیلاب ها، کاهش و کنترب  فرسایش خاک  و بهبود وضعیت منابع آبی و توسعه کشاورزی دارد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در  ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی