تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تولید پایدار باید تقاضا محور باشد

News Image Lead

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر بناست تولید پایدار، اقتصادی و با هزینه کم و درآمد بیشتر انجام شود و بهره‌وری را افزایش دهیم، باید محصولی که تولید می‌شود در چارچوب یک قرارداد و زنجیره جای گیرد و تقاضا محور باشد.

کد خبر: ۳۴۸۶۵
۱۴:۰۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ محمود حجتی 21 شهریورماه در آیین افتتاح اولین کارخانه تحقیقاتی، تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور، اظهار کرد: غفلت ما نباید موجب آسیب به نظام و انقلاب شود، زمزمه‌هایی در گوشه و کنار در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه صورت می‌گیرد که نباید تحت تاثیر قرار گرفت.
 
وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: باید نقدها بیان شوند ولی باید حواس خود را جمع کنیم زیرا افرادی قصد دارند اصل نظام را از ما بگیرند.
 
حجتی با اشاره به تولید 25 هزار تن محصولات آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: در سه استان شمالی کشور  تنها17 هزار تن ماهی استخوانی تولید می‌شود.
 
وی گفت: هم باید تولید انجام شود هم زنجیره تولید وجود داشته باشد، اگر محصولی را تولید کنیم ولی فرآوری و تقاضا را در نظر نگیریم قطعا محصول تولیدی بر روی دست ما می‌ماند.
 
وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: اگر بناست تولید پایدار، اقتصادی و با هزینه کم و درآمد بیشتر انجام شود و بهره‌وری را افزایش دهیم، باید محصولی که تولید می‌شود در چارچوب یک قرارداد و زنجیره جای گیرد و تقاضا محور باشد.
 
وی با اشاره به اینکه زنجیره تولید دارای حلقه‌های بسیاری است، افزود: مجموعه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان فرادانه توانسته با مدیریت خوب، ظرفیت‌هایی در کشور ایجاد و هموطنانی در سراسر کشور را بسیج کنند.
 
حجتی گفت: ممکن است اختلاف نظر و سلیقه داشته باشیم ولی همه متعلق به یک کشور، مملکت و استان هستیم، باید با همدلی و همکاری که در گذشته بوده کشور و استان را ساخت و توسعه داد.
 
وی بیان کرد: هر جا متکی به خود بوده‌ایم و از فکر، توانایی و ظرفیت کشور استفاده کرده‌ایم موفق بودیم.
 
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امروز نیروی انسانی سرآمد کشورها است‌، خاطرنشان کرد: از نظر توانایی باید اقداماتی انجام دهیم تا مایه افتخار برای نسل‌های آینده باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی