تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشف یک میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال ارز قاچاق توسط مرزبانان هنگ ماکو

News Image Lead

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ارز قاچاق به ارزش یک میلیارد و 738 میلیون ریال توسط مرزبانان هنگ ماکو خبر داد.

کد خبر: ۳۴۸۵۷
۱۳:۵۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
 
دیدارنیوز ـ سرهنگ " فردین پیری " در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز از مرزهای زمینی کشورمان، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گمرک "بازرگان"  در چندین  مرحله موفق به کشف مقادير زيادی ارز قاچاق شدند.

وی افزود: در این عملیات ها مرزبانان مستقر در پست و کنترل با بازرسی مسافران طبق موازین شرعی و حقوق شهروندی توانستند مبلغ 41 هزار و 400 دلار ارز قاچاق کشف کنند، که در این رابطه 6 نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خورو توقیف شده است.

سرهنگ پیری گفت: کارشناسان ارزش ریالی ارزهای مکشوفه را یک میلیارد و 738 میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: متهمین به همراه ارز مکشوفه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین از کشف 211 هزار و 480 نخ سيگار توسط مرزبانان غيور استان خبر داد وگفت: در راستای طرح پاكسازی نوار مرز و جلوگيری از ورود و خروج كالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش استان طی يک سری عمليات های موفق مقادير مذکور سيگار را  كشف و ضبط كردند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربايجان غربی بيان کرد: مرزبانی برای جلوگيري از ورود و خروج قاچاق کالاعزم جدی دارد و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غير مجاز و تجاوز مرزی اقدامات گسترده‌ای در سطح نوار مرزی انجام می دهد و مأموران با بهره‌گيری از تجهيزات فنی، بر نوار مرز بطور کامل اشرافيت دارند.

گفتنی است کارشناسان ارزش ريالي اقلام مکشوفه را 740 ميليون و 180  هزار ريال برآورد کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی