تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آغاز طرح «سینما کتاب» در شیراز

News Image Lead

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: طرح «سینما کتاب» از امروز پنجشنبه 21 شهریور و همزمان با روز ملی سینما با محوریت فیلم های اقتباسی در شیراز آغاز شد.

کد خبر: ۳۴۸۵۴
۱۳:۴۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ جمشید رضایی در جمع خبرنگاران و با اشاره به راه اندازی دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی در شیراز، گفت: با این اقدام امسال گام های جدی و مهمی برای گسترش مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در شیراز برداشته شد.

رضایی با بیان اینکه بین سینما و کتاب همواره پیوندی عمیق وجود داشته و دارد، گفت: طرح سینما کتاب، حرکتی تاثیرگذار برای آشتی دادن مردم با کتاب محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: «سینما کتاب» با محوریت اکران فیلم های اقتباسی جهان برنامه ریزی شده و از امروز بعدازظهر با اکران فیلم «فارست گامپ» که از یک رمان موفق به همین نام اقتباس شده است آغاز می‌شود.

رضایی با بیان اینکه این طرح در فرهنگسرای سلامت واقع در بوستان ملت خیابان معالی‌آباد آغاز خواهد شد، گفت: همزمان با اکران این فیلم‌ها، کتاب مورد نظر در نمایشگاهی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد که براساس این طرح تا پایان امسال حداقل 30 فیلم اقتباسی در مراکز فرهنگی و سینماهای شیراز اکران می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی