تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

برگزاری دومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار تغییر اقلیم

News Image Lead

سرپرست روابط عمومی توزیع برق فارس از انتشار فراخوان دومین جشنواره نیرو و رسانه با شعار محوری سازگاری با تغییر اقلیم خبر داد و از تمام فعالان رسانه در این استان برای حضوری پررنگ در جشنواره یاد شده دعوت کرد.

کد خبر: ۳۴۸۵۳
۱۳:۴۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ به نقل از توزیع برق استان فارس، سید محمدعلی نجفی با بیان اینکه جشنواره نیرو و رسانه، توسط وزارت نیرو برگزار می‌شود، گفت: انتخاب شعار محور دومین جشنواره، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری با این پدیده، با محوریت تاثیر آن بر صنعت آب و برق است.

او زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را نیمه اول اسفند‌‌‌‌‌ امسال اعلام و اضافه کرد: این جشنواره در رشته‌های مختلف تیتر، گزارش، خبر، مصاحبه، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، عکس، مقاله، گرافیک، موشن گرافی و صفحه‌آرایی، آثار را می‌پذیرد.

نجفی گفت: برای این دوره از جشنواره علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه‌های "تجربیات موفق مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و برق"، "تجربیات موفق سازگاری با کم آبی درحوزه‌های کشاورزی"، "توانمندی‌های بخش‌های غیردولتی و دولتی در حوزه‌های آب و برق"، "مهاجرت‌های ناشی از تغییر اقلیم و پایداری سکونتگاه‌ها در این شرایط" و همچنین "آمایش سرزمین و سازگاری با تغییر اقلیم" به دبیرخانه ارسال کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی توزیع برق فارس، "تغییر الگوی زندگی و مصرف شهری و روستایی در شرایط تغییر اقلیم"، "مدیریت تامین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تغییر اقلیم"، "اهمیت استفاده از آب خاکستری و مصرف مجدد پساب در سازگاری با تغییر اقلیم"، "تاثیر تغییر اقلیم، فقر و نابرابری، چالش‌های اجتماعی – اقتصادی در توسعه پایدار و تاب‌آوری جامعه"، "کاهش مخاطرات تغییرات اقلیم در ایران و کاهش تنش‌های ناشی از ازدیاد جمعیت"، "پایدارسازی منابع آب و انرژی و مدیریت ریسک در شرایط اقلیم" و همچنین "وقوع سیلاب‌های بزرگ، گرمایش زمین و تغییرات جمعیتی و اجتماعی در اثر تغییر اقلیم" از دیگر محور‌های دومین جشنواره نیرو و رسانه است.

نجفی یادآور شد که علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره نیرو و رسانه می‌توانند آثار تولید شده در بازه زمانی اول فروردین تا پایان شهریور امسال را به نشانی وب سایت جشنواره ارسال کنند.

سرپرست روابط عمومی توزیع نیروی برق فارس با بیان اینکه تولیدات باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، دیجیتال، دیداری یا شنیداری منتشر شده باشد، نشانی وب سایت این جشنواره www.pr.moe.gov.ir اعلام شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی