تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

پاسخ شهردار کرمان به یک انتصاب

News Image Lead

شهردار کرمان روز گذشته در حکمی «حسین کردی» قائم شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در اوایل دهه 90 را به عنوان «مشاور و مسئول پیگیری های ویژه شهردار» منصوب کرد که باعث واکنش کاربران فضای مجازی در کرمان شد.

کد خبر: ۳۴۸۴۵
۱۳:۳۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
 
دیدارنیوز ـ "مهران عالم‌زاده" در خصوص انتصاب «کردی» به عنوان مشاور خود، گفت: مسئولیت آقای «کردی» در این سمت پیگیری‌های ویژه حوزه شهردار است. پیگیری ابلاغ دستورات اینجانب به اشخاص حقیقی و حقوقی و موسسات و دستگاه های ذیربط، پیگیری صورتجلسات، تصمیمات و مصوبات کمیسیونهای شورا ، پیگیری های مرتبط با ارگان ها، نهادها و وزارتخانه ها، پیگیری ارسال گزارش جلسات از مدیران که از طرف حوزه در جلسات شرکت می نمایند و سایر امور محوله از اهم وظایف ایشان می باشد.

وی در رابطه با سوء سابقه‌ آقای «کردی» اظهار کرد: متاسفانه در سیستم اداری برخی از کارکنان توبیخ یا احکامی می‌گیرند و حتی برخی نهادهایی همچون دیوان محاسبات یا بازرسی احکامی برای کارکنان و مدیران نیز صادر می‌کنند.

شهردار کرمان ادامه داد: هر فردی در جامعه حق حیات و حقوق مدنی دارد و هر کس در برابر هر کار خطایی که می‌کند، براساس قوانین اعمال قانون می شود و پس از آن دیگر هیچ ممنوعیتی براساس چهارچوب و احکامش ندارد و دلیل نمی‌شود که حق حیات و حق کار از افراد به علت یک خطا گرفته شود لذا قانون محترم است و باید در چهارچوب قانون رفتار کرد و دیگران نمی‌توانند این مهم را تشخیص دهند.

وی با تاکید برآنکه وقتی این فرد اعمال قانون شده دیگر منعی برای به‌کارگیری آن مطابق قانون وجود ندارد، بیان کرد: آقای کردی با سابقه بیش از 20 سال جزء سرمایه‌های انسانی شهرداری محسوب می‌شود و فردی که بیش از 20 سال در شهرداری خدمت کرده و دارای تجربه و توان است نمی‌توان به دلیل یک خطا، خدمت چندین ساله آن را نادیده گرفت و آن خطا جبران شده است و این فرد به محل کار خود بازگشته است.

عالم‌زاده اعلام کرد: آقای «کردی» یک سال است که کار خود را در شهرداری شروع کرده است و به دلیل خطایی که در گذشته انجام داده‌ بودند، با محدودیت کار کردن چند ساله‌ای مواجه شده بودند، که این محدودیت نیز تمام شده و اکنون یک سمت جدیدی به وی محول شده است.

شهردار کرمان در خصوص نیروهای مازاد شهرداری اظهار کرد: براساس چارت تشکیلات شهرداری؛ حدود یک چهارم نیروهای فعلی شهرداری کرمان مازاد هستند بنابراین حدود 800 نفر نیروی غیرمجاز در شهرداری داریم که در سنوات قبل با آنها قرارداد بسته شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رضا علیمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
آقای شهردار این بهترین وبهترین کار شما در دوران خدمت شماست امیدوارم آقای کردی مدارج طرقی را به سرعت طی کند
کارگر اخراجی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی