تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
سخنگوی صنعت برق:

هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ‌ها اتفاق نیفتاده است

News Image Lead

تأکید می کنم که هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ‌ها اتفاق نیفتاده و تنها تغییری که صورت گرفته، صرفا نحوه صدور قبوض است که به جای صدور قبوض کاغذی، صدور قبوض به صورت الکترونیکی خواهد بود.

کد خبر: ۳۴۵۴۶
۱۱:۳۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز- مصطفی رجبی مشهدی گفت: مردم استقبال خوبی را از طرح صدور قبض الکترونیکی داشتند و تاکنون بیش از ۹۰ درصد مشترکین در این طرح ثبت نام کرده‌اند، یعنی شماره تلفن همراه خود را در سامانه‌های مربوطه ثبت کردند.

وی افزود: ما در این طرح این امکان را فراهم می کنیم که کسانی که تلفن همراه هوشمند دارند بتوانند قبض برق خود را در هر دوره به صورت کامل مشاهده کنند و از طریق سایت‌های شرکت‌های توزیع برق به جزئیات قبض برق‌شان دسترسی کاملی داشته باشند.

برق

سخنگوی صنعت برق در پاسخ به اینکه "اخیرا برخی اخبار غیررسمی از تغییر در روش‌های محاسبه هزینه برق و افزایش عوارض قبوض حکایت دارد، آیا این اخبار صحت دارد؟"، گفت: تأکید می کنم که هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ‌ها اتفاق نیفتاده و تنها تغییری که صورت گرفته، صرفا نحوه صدور قبوض است که به جای صدور قبوض کاغذی، صدور قبوض به صورت الکترونیکی خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی