تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

توزیع اقلام مورد نیاز هیات‌های عزاداری یزد با نرخ دولتی

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع هفت قلم کالای مورد نیاز هیئات مذهبی با قیمت مصوب کشوری خبر داد. 

کد خبر: ۳۴۲۸۳
۱۲:۳۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸

توزیع اقلام مورد نیاز هیات‌های عزاداری یزد با نرخ دولتی

دیدارنیوز ـ علی افشارپور با اشاره به توزیع شش قلم کالای تنطیم بازار ویژه ایام محرم در یزد، اظهار کرد: کالا‌های اساسی ویژه نذورات و هیئات مذهبی با قیمت تنظیم بازار در بین هیئات و مراسم‌های عزاداری اباعبدالله (ع) توزیع می‌شود. 
 
وی قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۱۲۱ را در قالب این طرح ۶۵۰۰ تومان، شکر را ۳۲۵۰ تومان و گوشت مرغ را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت مصوب کشوری هر کیلوگرم گوشت گوساله نیز متفاوت است و با سه قیمت ۴۷، ۵۰ و ۵۲ هزار تومان عرضه می‌شود.
 
به گفته وی، قیمت هر کیلوگرم روغن نباتی نیز با ۱۵ درصد کاهش نسبت به قیمت بازار در نظر گرفته شده است. 
 
این مسئول با بیان این که قیمت مصوب هر کیلوگرم چای هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: قند نیز به عنوان یکی از دیگر اقلام مورد نیاز نذورات و هیئات مذهبی یزد به صورت استانی و با قیمت مصوب توزیع می‌شود. 
 
وی سهمیه برنج استان در این طرح را را ۱۴۱۸ تن، شکر ۲۰۹ تن، مرغ منجمد ۷۰ تن و گوشت قرمز را ۱۳۹ تن عنوان کرد و افزود: سهمیه روغن استان ۴۱۸ تن، چای ۱۴ تن و قند نیز بدون محدودیت است. 
 
این مسئول در مورد شرایط توزیع این اقلام خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی استان در صورت تایید سازمان تبیلیغات اسلامی و تکیه‌ها و روضه‌خوانی‌های محلی در صورت تایید مسجد محله می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی