تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

افتتاح ۲ نمایشگاه نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در یزد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان یزد از آغاز به کار ۲ نمایشگاه عرضه مستقیم نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس با قیمت مناسب در سطح شهر یزد خبرداد.

کد خبر: ۳۳۸۹۸
۱۵:۱۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸

افتتاح ۲ نمایشگاه نوشت‌افزار ویژه بازگشایی مدارس در یزد

دیدارنیوز ـ علی افشارپور اظهار داشت: این سازمان در قالب تنظیم بازار، وظیفه نظارت بر عرضه نوشت‌افزار و نیز عرضه مستقیم این محصول‌ها را بر عهده دارد.
 
وی افزود: در همین راستا در کمیته نظارتی مصوب شد تا ۲ نمایشگاه در دبیرستان ۱۷ شهریور در چهارراه دولت آباد و دبیرستان انتظاری در بلوار دهه فجر خیابان خیام (مریم آباد) از ساعت ۹ صبح تا ۱۸عصر از امروز (دوشنبه) تا روز جمعه ۱۵ شهریور برپا شود.
 
معاون سازمان صمت یزد تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها که با همکاری آموزش و پرورش، اتحادیه صنف کتاب فروشان و لوازم التحریر و واحد‌های تولید نوشت‌افزار برگزار شده و نرخ نوشت‌افزار با قیمت درب کارخانه و حدود ۲۰ درصد ارزانتر از بازار است.
 
افشارپور ادامه داد: در این دو نمایشگاه که قالب حدود ۱۰ غرفه برپا شده اقلامی همچون انواع دفترچه، خودکار، مداد، پاک کن، مدادتراش و انواع کیف مدرسه عرضه شده است.
 
امسال حداقل قیمت نوشت‌افزار برای یک دانش‌آموز ۱۰۰ هزار تومان، متوسط قیمت آن با اجناسی با کیفیت متوسط ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و برای دانش‌آموزان مدارس خاص هم حدود یک میلیون تومان می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی