تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ویژه برنامه‌های حرم کریمه اهل بیت (س) در دهه اول محرم

معاون فرهنگی حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها ویژه برنامه‌های این آستان قدسی در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام را تشریح کرد.

کد خبر: ۳۳۸۶۱
۱۳:۰۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸

ویژه برنامه‌های حرم کریمه اهل بیت (س) در دهه اول محرم

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام مهدی احمدی با اشاره به برنامه‌های حرم مطهر بانوی کریمه در دهه اول محرم اظهار کرد: شنبه، ۹ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر در صحن امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.
 
معاون فرهنگی حرم مطهر بابیان این‌که حجت‌الاسلام سید مهدی میرباقری سخنرانی عزاداری شب‌های دهه اول محرم بر عهده دارد، بیان کرد: آیین عزاداری دهه اول محرم از ۹ تا ۱۹ شهریور هر شب بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و حاج علی مهدوی نژاد مداح این آیین خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام احمدی در ادامه با اشاره به مراسم شیرخوارگان حسینی، گفت: این آیین معنوی جمعه، ۱۵شهریور ساعت ۹ صبح در شبستان امام خمینی (ره) با حضور مداحان سید علی حسینی نژاد و نادر جوادی برگزار خواهد شد.
 
معاون فرهنگی حرم مطهر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سخنرانی و مقتل خوانی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه تدارک دیده‌شده حجت‌الاسلام صادقی واعظ سخنران و حجت‌الاسلام دارستانی مقتل خوانی این آیین معنوی را بر عهده خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: سید محسن بنی فاطمی مداح این محافل عزاداری است و عموم این برنامه‌ها نیز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.
 
معاون فرهنگی حرم مطهر با اشاره به این‌که از ۹ تا ۱۹ شهریور همه‌روزه بعد از نماز صبح آیین سخنرانی در حرم مطهر برقرار است، گفت: حجت‌الاسلام ظهیری بیان معارف منبر صبحگاهی را بر عهده‌دارد.
 
وی ادامه داد: حجت‌الاسلام میردامادی سخنران آیین سخنرانی پیش از ظهر خواهند بود و رضا ایزدی روضه‌خوانی و مداحی محفل منبر پیش از ظهر حرم مطهر را بر عده دارد.
 
حجت‌الاسلام احمدی از قرائت زیارت عاشورا با حضور جواد اشعری در حرم مطهر خبر داد و گفت: این آیین همه‌روزه ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی حرم مطهر با اشاره به این‌که احیای شب عاشورا با حضور حجت‌الاسلام مؤمنی انجام می‌شود، گفت: قرائت زیارت ناحیه مقدسه از برنامه‌های ثابت حرم مطهر در دهه اول محرم است که بانوای حجت‌الاسلام بخشی برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است قرائت خطبه امام سجاد علیه‌السلام از برنامه‌های عزاداری حرم مطهر است که با حضور سید مهدی میرداماد همه‌روزه پس از نماز عصر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی