تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دو نرخی بودن قیمت مرغ در کرمان

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با اشاره به اینکه قیمت تعیین شده مرغ توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان در کرمان اجرایی نمی‌شود گفت: دو نرخی بودن قیمت مرغ از سوی سازمان حمایت یا ستاد تنظیم بازار استان نظارت در بازار کرمان را سخت کرده است.

کد خبر: ۳۲۶۷۴
۱۳:۰۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

دو نرخی بودن قیمت مرغ در کرمان

دیدارنیوز ـ محسن میرزایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نظارت آخرین حلقه توزیع کالا در بازار است اظهار کرد: در توزیع کالا هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و توزیع کالا در کشور نظام‌بند نیست.
 
وی با بیان اینکه عدم سیستم توزیع مناسب باعث سودجویی دلالان و توزیع ناعادلانه کالا می‌شود گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۲۷ هزار واحد صنفی در استان کرمان بازرسی شده و دو هزار و ۷۰۰ پرونده تخلف واحد‌های صنفی در استان تشکیل شده است.
 
معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد ۳۳۶ گشت مشترک بازرسی در سطح استان انجام شد و افزایش ۳۲ درصدی در تعداد گشت‌های مشترک داشتیم عنوان کرد: هزار و ۴۷۲ نانوایی در سطح استان بازرسی و تعداد ۱۲۶ فقره پرونده تخلف برای تعدادی از نانوایی‌های استان تشکیل شده است.
 
وی با بیان اینکه گرانی در بازار بیشتر از گران‌فروشی است و نگرانی مردم بیشتر بحث گرانی کالاهاست افزود: در بحث سیب‌زمینی و پیاز سال‌های گذشته این محصول روی زمین کشاورزی می‌ماند، اما امروزه صادرات و یا قاچاق می‌شود و به همین دلیل قیمت پیاز در مقطعی به بالای ۱۰ هزار تومان رسید.
 
میرزایی با اشاره به اینکه قیمت مرغ بر اساس قیمت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده، اما در استان رعایت نمی‌شود و ستاد تنظیم بازار قیمت دیگری تعیین کرده است تصریح کرد: این دو نرخی بودن قیمت مرغ باعث شده در بحث نظارت تکلیف خودمان را در برخورد با متخلفین ندانیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی