تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
استاندار قم:

رفع عقب‌افتادگی‌های استان قم نیاز به عزم مدیران دارد

استاندار قم گفت: رفع مشکلات و عقب‌افتادگی‌های استان قم نیاز به عزم مدیران دارد.

کد خبر: ۳۲۶۶۸
۱۲:۴۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

رفع عقب‌افتادگی‌های استان قم نیاز به عزم مدیران دارد

دیدارنیوز ـ بهرام سرمست امروز در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع تولیدی فیبر نوری و اکسسوری نیرا در منطقه ویژه سلفچگان عنوان کرد: در طول هفته جلساتی به رونق تولید و رفع موانع اختصاص دارد، با توجه به نام‌گذاری امسال، یکی از اولویت‌های بسیار ارزشمند برای مدیریت استان حمایت از تولید است.
 
استاندار قم افزود: رفع مشکلات و عقب‌افتادگی‌های استان قم نیاز به عزم مدیران دارد، باید با کار‌های اجرایی موانع را رفع کرده و به رونق تولید دست یابیم.
 
وی اظهار کرد: تاکنون ۱۸ جلسه اصلی و ۳۱ جلسه کمیته‌های فرعی برگزار شده و ۲۴۴ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته است و با پیگیری‌های لازم بیش از ۵۰ درصد از مصوبات اجرایی شد.
 
سرمست خاطرنشان کرد: حمایت از واحد‌های دانش‌بنیان در استان قم همواره مورد تاکید است البته در جهت توسعه این واحد‌ها نیاز به حمایت دولت و بزرگان قم و نمایندگان داریم.
 
در ادامه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت:این منطقه اقتصادی از سال ۷۶ فعالیت‌های خود را آغاز کرد و در مدت ۲۲ سال به سابقه خوبی در فعالیت‌های صنعتی و تولیدی دست یافت.
 
سید مهدی علیزاده طباطبایی عنوان کرد: زیربنا‌های فاز یک و دو در حدود ۵۳۰ هکتار هست آماده است و و فاز سوم را در دست اقدام داریم، این مجموعه به صورت خصوصی اداره می‌شود، اما همواره مسئولان یاری گر فعالیت‌های آن بوده اند.
 
وی در مورد برخی از مشکلات توضیح داد: در فروردین‌ماه گذشته مصوبه‌ای توسط سران قوا ارائه شد تا بتوانیم مشکل استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده را حل کنیم در حال حاضر مشکل بیش از ۲۴۰۰ کالا حل شد، اما کالا‌هایی در گمرک باقی مانده است.
 
بیگ لو مدیر عامل هلدینگ فاطر رسا نور در این مراسم عنوان کرد: مجتمع به منظور تولید کابل و تجهیزات پسیونوری در سال ۹۶ در زمینی به وسعت ۱۴۰۰۰ متر مربع در سلفچگان آغاز به کار کرد.
 
وی اظهار کرد:در مرحله نخست مجتمع تولید انواع فیبر نوری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح آن هزینه شده و می‌تواند روزانه ۴۰ کیلومتر انواع فیبر نوری را تولید کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی