تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

همکاری آقا و خانم مهندس برای سرقت از مردان مجرد

News Image Lead

مأموران پلیس، دختر و پسر تحصیل‌کرده و معتادی را که اقدام به سرقت فرش‌های ابریشمی گران‌قیمت از خانه مردی جوان کرده بودند، دستگیر کردند.  

کد خبر: ۳۲۲۵
۱۰:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ چندی‌پیش مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان از فعالیت یک زن و مرد سابقه‌دار در حوزه استحفاظی خود باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  در تحقیقات مأموران مشخص شد زن و مرد جوان هر دو اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین داشته و تاکنون چندین‌بار اقدام به سرقت اموال گران‌بها از خانه مردان مجرد کرده‌اند که پرونده چند مورد از آنها نیز در حال رسیدگی بود.  در ادامه تحقیقات، مأموران متوجه شدند این افراد قصد فروش اموال سرقتی را دارند که با کسب مجوز از مقام قضائی برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند و درحالی‌که قصد فروش دو تخته فرش ابریشمی نفیس و تعدادی اقلام آنتیک را داشتند، دستگیر کردند.
 
با انتقال دو متهم به کلانتری، تحقیقات از آنان آغاز شد و مأموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند هر دو متهم دارای تحصیلات دانشگاهی و مهندس هستند. متهم زن دستگیرشده که مهری نام داشت و حدود ۳۰ سال داشت، در اعترافات خود به مأموران گفت که مدرک کارشناسی معماری داشته، اما از حدود ۲۰سالگی مصرف مواد مخدر را آغاز کرده است و به گفته خودش چندین‌بار قصد ترک مواد مخدر را داشته اما موفق نشده، به مأموران گفت: در یک شرکت معماری مشغول به کار بودم، اما به دلیل اعتیاد به مصرف اخراج شدم. خانواده‌ام نیز با اعتیاد من کنار نیامدند و در همین شرایط بود که در یک ميهمانی با پوریا آشنا شدم. پوریا هم معتاد به مصرف شیشه بود و  پس از آن رابطه ما شکل گرفت. 
 
پوریا، همدست مهری نیز که مهندس برق و معتاد به مصرف مواد مخدر است، دراین‌باره به مأموران گفت: مهری به‌عنوان طعمه، سوار خودروی مردان دارای وضعیت مالی خوب می‌شد و پس از طرح دوستی با آنان وارد خانه این افراد می‌شد. در آخرین سرقت نیز با همین شیوه پیش رفت، مهری با مردی حدودا ۳۷ساله که چندین تخته فرش ابریشمی نفیس و اشیاي گران‌قیمت آنتیک در خانه داشت، طرح دوستی ریخت. پس از حضور در خانه او در نوشیدنی‌اش مواد خواب‌آور ریخت و سپس با من تماس گرفت و با کمک هم اشیاي گران‌قیمت را از خانه این فرد خارج کردیم، اما قبل از آنکه آن را به فروش برسانیم، دستگیر شدیم. 
 
سرهنگ علیرضا شعبانپور - رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان با تأیید این خبر به ایسنا گفت: این افراد که در روز ۲۲ خرداد دستگیر شدند و  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. وی در  پایان گفت: بررسی ارزش ریالی اموال مسروقه نشان داد که تنها دو تخته فرش ابریشمی مسروقه بیش از ۴۰‌ میلیون تومان ارزش دارند. 
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی