تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

۶۰ درصد تجهیزات کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی فرسوده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت:۶۰ درصد از تجهیزات و ابزار کارگاهی آموزش فنی و حرفه‌ای این استان فرسوده شده ونیازمند نوسازی و اصلاح است.

کد خبر: ۳۲۰۳۱
۱۵:۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

۶۰ درصد تجهیزات کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی فرسوده است

دیدارنیوز ـ سعیدرضا شاه محمدی افزود: کیفی نبودن تجهیزات، مشکلاتی از جمله پایین آمدن سطح و محتوای آموزش، حذف سرفصل‌های استاندارد، کاهش زمان آموزش و کم شدن استاندارد‌های آموزشی را سبب می‌شود وباید این نقیصه به سرعت در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان رفع شود.
 
وی اظهار داشت: سی ان سی، دستگاه‌های مرتبط با آموزش‌های خودرویی، جوش و دستگاه تراش از جمله تجهیزات و ابزار‌های آموزشی است که در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیاز به نوسازی دارد.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ابزار و تجهیزات کارگاه‌های آموزشی فنیوحرفه‌ای این استان نیاز است.
 
شاه محمدی افزود: کمبود اعتبار باعث شده تا در آخرین نوسازی تجهیزات از مجموع ۲۰۰ دستگاه جوش فقط ۱۰ دستگاه تعمیر و نوسازی شود.
 
وی اظهار داشت: فضا‌های آموزشی و کارگاهی نیز به تعمیر و بازسازی نیاز دارند که به علت محدودیت اعتباری فرسوده شده اند.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای نوسازی و تعمیر فضای کارگاه‌های آموزشی استان از جمله اراک، آستانه، خمین و شازند لازم است.
 
شاه محمدی افزود: فنی و حرفه استان مرکزی بر اساس سند سه ساله تنظیم شده به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی تجهیزات، ابزار و فضا‌های آموزشی نیاز دارد. 
 
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با ۲۷۸ آموزشگاه آزاد و ۲۱ مرکز دولتی کار آموزش مهارت‌های مختلف را در این استان برعهده دارد.
 
استان مرکزی یکی از قطب‌های مهم کشور در حوزه صنعت و خدمات در قلب کشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی