تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۶۰ درصد تجهیزات کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی فرسوده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت:۶۰ درصد از تجهیزات و ابزار کارگاهی آموزش فنی و حرفه‌ای این استان فرسوده شده ونیازمند نوسازی و اصلاح است.

کد خبر: ۳۲۰۳۱
۱۵:۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

۶۰ درصد تجهیزات کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی فرسوده است

دیدارنیوز ـ سعیدرضا شاه محمدی افزود: کیفی نبودن تجهیزات، مشکلاتی از جمله پایین آمدن سطح و محتوای آموزش، حذف سرفصل‌های استاندارد، کاهش زمان آموزش و کم شدن استاندارد‌های آموزشی را سبب می‌شود وباید این نقیصه به سرعت در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان رفع شود.
 
وی اظهار داشت: سی ان سی، دستگاه‌های مرتبط با آموزش‌های خودرویی، جوش و دستگاه تراش از جمله تجهیزات و ابزار‌های آموزشی است که در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیاز به نوسازی دارد.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ابزار و تجهیزات کارگاه‌های آموزشی فنیوحرفه‌ای این استان نیاز است.
 
شاه محمدی افزود: کمبود اعتبار باعث شده تا در آخرین نوسازی تجهیزات از مجموع ۲۰۰ دستگاه جوش فقط ۱۰ دستگاه تعمیر و نوسازی شود.
 
وی اظهار داشت: فضا‌های آموزشی و کارگاهی نیز به تعمیر و بازسازی نیاز دارند که به علت محدودیت اعتباری فرسوده شده اند.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای نوسازی و تعمیر فضای کارگاه‌های آموزشی استان از جمله اراک، آستانه، خمین و شازند لازم است.
 
شاه محمدی افزود: فنی و حرفه استان مرکزی بر اساس سند سه ساله تنظیم شده به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی تجهیزات، ابزار و فضا‌های آموزشی نیاز دارد. 
 
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با ۲۷۸ آموزشگاه آزاد و ۲۱ مرکز دولتی کار آموزش مهارت‌های مختلف را در این استان برعهده دارد.
 
استان مرکزی یکی از قطب‌های مهم کشور در حوزه صنعت و خدمات در قلب کشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی