تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مشترکان برق کردستانی نسبت به ارسال شناسه قبض خود اقدام کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان به مشترکان در این استان توصیه کرد هر چه سریعتر نسبت به ارسال شناسه قبض خود از طریق شماره تلفن همراه دلخواه به سامانه اعلام شده، اقدام کنند.

کد خبر: ۳۱۴۰۰
۱۵:۰۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

مشترکان برق کردستانی نسبت به ارسال شناسه قبض خود اقدام کنند

دیدارنیوز ـ هیوا لهونیان اظهار داشت: مشترکان برق تا یک هفته مهلت دارند شناسه قبض برق خود را از طریق شماره تلفن همراهی که می‌خواهند رقم مصرفی برق برای آنان ارسال شود، به سامانه این شرکت اطلاع دهند.
 
وی اضافه کرد: در صورتی که مشترکان تا زمان مقرر و یک هفته دیگر اقدام به این کار نکنند، صورت حساب مصرفی برای آنان ارسال نمی‌شود و در آینده مشمول قطعی برق خواهند شد، بنابراین زودتر اقدام به این کار کنند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: مشترکان برق ارسال اطلاعات مورد نظر را به روز‌های آخر موکول نکنند، چرا که ممکن است به دلیل ترافیک سامانه، موفق به این کار نشوند.
 
لهونیان افزود: شهروندان باید برای ثبت شماره تلفن همراه خود عبارت #شناسه قبض*p* را با شماره تلفن همراهی که قصد ثبت آن را دارند، به شماره ۲۰۰۰۸۷۱۱۲۱ پیامک کنند ضمن اینکه مراجعه به دفاتر پیشخوان یا اکیپ‌های واقع در میادین شهر‌ها از دیگر روش‌ها برای انجام این کار است.
 
وی تاکید کرد: در راستای اجرای طرح حذف قبوض کاغذی، تاکنون اطلاعات ۵۲ درصد مشترکان این استان جمع آوری شده و برنامه ما این است که تا پایان مرداد ۹۰ درصد اطلاعات مشترکان کردستانی را جمع آوری و تا پایان شهریور آن را ۱۰۰ درصد اجرایی کنیم.
 
شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، کشاورزی، صنعتی و ادارات خدمات می‌دهد و تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی