تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

واکنش آموزش و پرورش به فیلم برخورد دانش‌آموز با معاون مدرسه

کد خبر: ۳۱۳۷
۱۶:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به پخش فیلمی از برخورد بین دانش‌آموز و معاون مدرسه گفت: این حادثه حدود یک ماه قبل اتفاق افتاده است و در همان زمان با دعوت از اولیای دانش آموز و وساطت مدیر مدرسه موضوع پیگیری شد و با اتخاذ تدابیری خاتمه یافموردیته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا راه‌پیما افزود: از آنجایی که اولیاء موردی در این خصوص اعلام نکرده اند، پس از انتشار فیلم این برخورد، مسولین آموزش و پرورش منطقه مذکور نسبت به موضوع ورود پیدا کرده و پرونده‌ای تشکیل و دستور داده شد که پس از بررسی دقیق ابعاد موضوع جهت برخورد قانونی، اقدام و فرد یا افراد متخلف را به هیأت بدوی تخلفات معرفی کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی