تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قبض‌ برق پایتخت‌نشینان تا نیمه شهریورماه حذف می‌شود

پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

کد خبر: ۳۱۲۶۴
۱۰:۴۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مشترکان پایتخت می‌توانند از طریق ارسال *۱*شناسه قبض# به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه این شرکت به منظور صدور قبوض الکترونیکی برق ثبت کنند.

مشترکان با استفاده از روش‌های الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه های 1521، تار نمای شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران دیگر نیاز به مراجعه به مناطق برق را ندارند، صرفه‌جویی در وقت هموطنان و کاهش هزینه، از مزایای الکترونیکی شدن خدمات اعلام و گفته شده که بیشتر خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می شود و این شرکت توزیع نیروی برق تمام سعی خود را برای آسایش شهروندان به کار خواهد بست.

بر این اساس از مردم درخواست شده در ساعات اوج  مصرف ساعت(12-16)و (20الی23) طی روزهای گرم باقی مانده سال، همکاری لازم را مانند گذشته با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند تا تمام هموطنان از نعمت انرژی برق بهره‌مند شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی