تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار گلستان مطرح کرد؛

کانال خوزینی "مجرای تنفسی خلیج گرگان" هرچه سریعتر باز شود

استاندار گلستان با بیان اینکه با ایجاد سد‌های متعدد از ورود آب شیرین به خلیج گرگان جلوگیری شده است، تصریح کرد: کانال خوزینی مجرای تنفسی خلیج گرگان است و باید هرچه سریعتر باز شود.

کد خبر: ۳۱۱۶۴
۱۵:۲۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

کانال خوزینی

دیدارنیوز ـ به نقل از استانداری گلستان، هادی حق شناس در نشست با فعالان محیط زیست استان، به دو موضوع مهم درختکاری و احیاء خلیج گرگان اشاره کرد و اظهار کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست، با قاطعیت این دو موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهم کرد.
 
وی با تأکید بر حفظ محیط زیست و اهمیت منابع طبیعی، گفت: هیچ پروژه‌ای در استان اجرا نخواهد شد مگر این که پیوست محیط زیستی داشته باشد. 
 
حق شناس با اشاره به تشکیل ستاد توسعه درختکاری در استانداری، خاطرنشان کرد: دانشگاه منابع طبیعی گرگان به عنوان معتبرترین دانشگاه منطقه شمال کشور موظف است در راستای توسعه درختکاری در استان راهکار‌های اجرایی ارائه دهد. 
 
استاندار گلستان افزود: کلیه مدارس استان مکلف شده اند تا نسبت به درختکاری اقدام کنند و اداره کل منابع طبیعی هم موظف است که زمین مناسب برای این کار را در اختیار قرار دهد.
 
وی با اشاره به موضوع مهم خلیج گرگان و ضرورت احیا آن، اظهار کرد: قبل از خشک شدن خلیج گرگان و ایجاد عوارض محیط زیستی باید به فکر علاج آن بود و این دقیقا در راستای حفظ محیط زیست است.
کانال خوزینی
 
استاندار گلستان با اشاره به راهکار‌های احیا خلیج گرگان گفت: بازگشایی مسیر رود‌های ورودی به خلیج و لایروبی کانال‌ها دو موضوع مهم برای احیاء خلیج گرگان است.
 
به گفته حق شناس، در گذشته به دلیل تعادل ورود آب شور و شیرین به خلیج گرگان، این مکان مهمترین زیستگاه ماهیان خاویاری کشور بوده که درحال حاضر به دلیل عدم ورود آب شیرین این تعادل به هم خورده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی