تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پیکر حسین آهی تشییع شد

مراسم تشییع پیکر حسین آهی شاعر و فعال فرهنگی امروز انجام شد.

کد خبر: ۳۰۹۴۹
۱۳:۴۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین آهی با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما، حجت‌الاسلام سید محمود دعایی،‌ سهیل محمود‌ی، محسن مومنی نسب،‌ موسوی گرمارودی، حسین اسرافیلی، محمدعلی بهمنی، اسماعیل امینی، بیگی حبیب آبادی، مرتضی امیری اسفندقه، ناصر فیض، حمید شاه آبادی معاون صدا، سید محمد علی ابطحی، حجت الاسلام زائری، استاد شفیعی کدکنی، ساعد باقری و جمعی دیگر از هنرمندان صداوسیما  برگزار شد.

جاویدنیا: ۳۰ سال با "آهی" زندگی کردیم

علیرضا جاویدنیا هنرمند رادیو در ابتدای این مراسم گفت: خصوصیات خوب او را سرلوحه زندگی قرار دهیم. ما بیشتر از سی سال با او در سازمان زندگی کردیم.

رئیس صداوسیما: آهی را الگو قرار دهید

علی عسکری در این مراسم گفت: او یکی از سرمایه ها و ذخایر ملت ایران است. من به خانواده، فرزند او و خانواده صداوسیما و مقام معظم رهبری که به او محبت داشتند و دائما احوالشان را می پرسیدند تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: حسین آهی از میان ما رفت اما الگوی انسان متدین انقلابی و هنرمند بزرگ و ارزشمندی است که امیدوارم همکاران ما در رسانه ملی و جوانانی که به رادیو و صداوسیما می پیوندند او را الگوی خود قرار دهند. او بی ادعا بود و در راه اعتلای فرهنگ ایران می کوشید.

بهروز رضوی: آهی نازنینی بود که شیله پیله نداشت

بهروز رضوی از گویندگان پیشکسوت رادیو نیز در این مراسم تصریح کرد: او بسیار می دانست و سوار کار خودش بود. دست روزگار گلچین است و او نازنینی بود که بسیار بی شیله پیله بود اجازه دهیم روحش در آرامش به سرای دیگر بپیوندد.

بزرگترین مشکل پدر به روایت پسر

حافظ آهی فرزند حسین آهی در ادامه پشت تریبون قرار گرفت و بیان کرد: آنها که پدر را می شناختند می دانستند بزرگترین مشکلی که او داشت می خواست باعث زحمت کسی نشود. من هم نمی خواهم اینجا سخن طولانی شود و در این آفتاب کسی اذیت شود.

وی ادامه داد: من فقط می خواهم از همه کسانیکه در سختی بیماری پدرم و در این ماه های آخر در کنار ما بودند و باعث شدند این روزها بهتر بتوانیم تحمل کنیم تشکر کنم.

شعرخوانی موسوی گرمارودی

موسوی گرمارودی از شاعران پیشکسوت نیز پشت تریبون حاضر شد و با بیان اینکه آقای احتشامی برای حسین آهی پیامی فرستاده است ابتدا شعر او را خواند و بعد بدون جمله ای، شعر دیگری در رثای آهی خواند.
 
 در پایان، اقامه نماز بر پیکر مرحوم آهی توسط حجت الاسلام سید محمود دعایی انجام شد.
 
منبع: دیدارنیوز/تسنیم
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی