تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ایجاد یک هزار نیروگاه خورشیدی در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به نصب ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی در استان ویژه مددجویان کمیته امداد، از ایجاد یک‌هزار نیروگاه جدید در این استان خبر داد.

کد خبر: ۳۰۶۷۸
۱۵:۳۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

ایجاد یک هزار نیروگاه خورشیدی در استان کرمان

 

دیدارنیوز ـ  علی‌اکبر خادمی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان الگوی اشتغال کمیته امداد را در چارچوب نظریه اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: نقش امداد، فقرزدایی و تقویت اقتصاد بنیان خانواده‌ها و مردمی کردن اشتغال است.
 
معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه بخش زیادی از استان کرمان درگیر محرومیت است، عنوان کرد: کمیته امداد به اصلاح فضای کسب و کار ورود کرده و برنامه راهبردی عملیاتی برای آن تدوین کرده است.
 
وی کمیته امداد را جزو دستگاه‌های برتر اشتغال‌آفرینی دانست و افزود: کمیته امداد از ابتدای دهه ۹۰ تاکنون، ۷۰۰ هزار خانواده را خودکفا و بیش از یک میلیون شغل ایجاد کرده است که یک‌پنجم اشتغال کل کشور است.
 
یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه‌کرد ۳ میلیارد تومانی کمیته امداد استان طی سال گذشته برای آموزش کارآفرینی و اشتغال خبر داد و گفت: یک‌هزار بافنده فرش جدید به بافندگان استان کرمان افزوده شده‌اند.
 
وی از ایجاد اشتغال بیش از ۶ هزار نفر با جذب تسهیلات ۱۱۳ میلیارد تومان طی سال گذشته در استان خبر داد و عنوان کرد: تعهد کمیته امداد برای ایجاد اشتغال استان در سال جاری، ۴ هزار شغل است که با حل مشکل صندوق ضمانت امداد، قابل افزایش تا ۱۰ هزار شغل است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به نصب ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی در استان ویژه مددجویان کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: یک‌هزار نیروگاه جدید در استان کرمان ایجاد می‌شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی