تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.

چاره‌ای جز برخورد قهری با سگ‌گردانی نداریم

‌رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: شهروندان به هشدارهای ممنوعیت سگ گردانی در پارک‌ها توجه داشته باشند.

کد خبر: ۳۰۰۷۵
۰۹:۳۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۸

د‌یدارنیوز - پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: متأسفانه سگ گردانی در پارک‌ها و مکان‌های عمومی شهر به معضلی برای برخی از شهروندان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بارها و بارها در خصوص عدم سگ گردانی در پارک‌های شهر اطلاع رسانی صورت گرفته ولی همچنان شاهد بی‌توجهی برخی نسبت به این موضوع هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برخی از شهروندان نسبت به تردد سگ در مکان‌های عمومی از جمله پارک حساسیت دارند و سگ گردانی عده‌ای باعث از بین رفتن حس آرامش روانی آنها می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج توضیح داد: احترام به حقوق سایر شهروندان وظیفه همه ماست به همین دلیل از صاحبان سگ‌های خانگی تقاضا می‌شود با حساسیت دیگر شهروندان توجه کنند و با بردن سگ به پارک امنیت و آرامش آنها را به هم نریزند.

بضاعتی پور گفت: به نظر می‌رسد فرهنگسازی لازم در خصوص ممنوعیت سگ گردانی در پارک‌ها صورت گرفته و چاره‌ای جز برخورد قهری با عده‌ای که به این موضوع توجه نمی‌کنند؛ باقی نمانده است.

وی ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی با پلیس و دستگاه قضا بنا شده سگ‌های بلا صاحب و صاحب دار از سطح پارک‌های شهر جمع آوری شوند.

وی گفت: با توجه به پر شدن ظرفیت مرکز ساماندهی سگ‌های حلقه دره به دنبال ایجاد فضاهای جدید برای انتقال سگ‌های بلاصاحب جمع آوری شده از سطح شهر هستیم و علاوه بر آن امیدواریم با احداث پارک حیوانات، صاحبان سگ‌های خانگی نیز بتوانند حیوانات خود را به راحتی در فضای تعیین شده و مشخص بگردانند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی