تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واعظی: دولت به استان‌های تازه تأسیس نگاه ویژه دارد

رئیس دفتر رئیس جمهور شنبه شب در دیدار با آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دولت به استان‌های تازه تأسیس نگاه ویژه دارد، گفت: معتقدیم ایران فقط تهران و تعدادی از کلانشهرها نیست و توسعه کشور باید همه جانبه بوده و همه جای کشور باید آباد شود.

کد خبر: ۲۹۵۵۰
۰۸:۵۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی با اشاره به دومین سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی، گفت: در جلسات متعدد برای پیگیری وضعیت استان و شناخت موانع و مشکلات توسعه استان خراسان شمالی منابع لازم برای تسریع روند توسعه زیرساخت‌های استان تأمین شده و امیدواریم با همکاری و مشارکت کارآفرینان، فعالان اقتصادی و تلاش مدیریت استان، روند رو به رشد توسعه استان با قدرت و سرعت بیشتری ادامه یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین تأکید کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و استفاده از ظرفیت‌های طبیعی می‌تواند به توسعه و معرفی بیش از پیش استان کمک کند.

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش و توجه دولت به توسعه استان خراسان شمالی، تأکید کرد: یقیناً این سفر در روند رشد و توسعه استان نقش مهمی ایفا خواهد کرد و گام بزرگی در رفع نیازهای واقعی استان برداشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به سفر سال ۹۱ مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و آثار و برکات بی‌شمار این سفر برای مردم این استان، تأکید کرد: سفر مقامات کشور به استان که با اشراف بر مشکلات و نیازمندی‌های مردم انجام می‌شود، گام مهمی برای حل مشکلات استان است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی