تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

تهیه آیین‌نامه سلامت روانی معلمان؛ در مراحل مقدماتی

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: اجرای آیین‌نامه سلامت روانی معلمان، شرایط استخدام در آموزش و پرورش را استاندارد می‌کند.

کد خبر: ۲۷۹۸
۲۰:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - ایلنا نوشت: اسفندیار چهاربند (رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش) درباره آیین‌نامه سلامت روان معلمان گفت: در حال حاضر تدوین این آیین‌نامه در مراحل مقدماتی است و باید مراحل نهایی، تصویب و ساز و کارهای اجرایی‌ آن طی شود.

او افزود: فعلا می‌توانیم از این آیین‌نامه در مرحله مصاحبه و معاینه ورودی‌ها استفاده کنیم که البته در حال حاضر در حوزه جذب، معاینات به صورت جسمی، روحی و روانی انجام می‌شود، ولی این آیین‌نامه نسخه کامل‌تر و پیشرفته‌تری است که می‌تواند؛ ضمانت‌های لازم برای آمادگی حرفه‌ای افرادی که جذب می شوند را بدهد.

چهاربند در پاسخ به این سوال که در آیین نامه سلامت روانی معلمان، روابط معلم و دانش‌آموز چطور تعریف خواهد شد؟ گفت: در آیین‌نامه اجرایی که الان در مدارس در حال اجرا است؛ روابط بین معلم و دانش آموز، حقوق و تکالیف طرفین به خوبی روشن شده است. تحقق این تکالیف نیازمند شرایط روحی، جسمی و حرفه‌ای لازم است. این آیین نامه کمک می‌کند تا شرایط تحقق آیین نامه اجرایی موجود، تکالیف، حقوق دانش آموز و معلم بیشتر از قبل فراهم شود. همچنین ضمانت‌های لازم را می‌دهد تا حقوق طرفین رعایت شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که با اجرایی شدن این آیین‌نامه آیا شرایط استخدام سخت‌تر می‌شود؟ توضیح داد: سخت‌تر نه، اما استاندارد می‌شود. وقتی ما از استانداردسازی حرف می‌زنیم به این معناست؛ معیارهای لازم برای انجام وظایف حرفه‌ای افراد تضمین شود. هرچه استانداردها کامل‌تر شود تحقق آن تکالیف و وظایف بیشتر عملی خواهد شد و آسیب‌ها کمتر می‌شود.

وی در خصوص افرادی که قرار است؛ این آیین نامه را تدوین کنند، گفت: تیم‌هایی متشکل از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف این کار را می‌کنند. در واقع کسانی که در حوزه روانشناسی و یادگیری متخصص هستند و از ارتباط با حقوق معلم و تکالیف معلم در قبال دانش‌آموز علم دارند و مسلط هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی