تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ترامپ: پلوسی سخنان فاشیستی بیان می‌کند

دونالد ترامپ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را به ایراد "سخنان فاشیستی" متهم کرد. نانسی پلوسی گفته بود دولت ترامپ درگیر "لاپوشانی مجرمانه" شده است.

کد خبر: ۲۷۶۰۰
۱۰:۴۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه در مصاحبه با فاکس & فرندز گفت: این سخنان فاشیستی است، این سخنان شرم‌آور است. من او را نانسی عصبی می‌نامم. او یک نابود شده عصبی است.

ترامپ همچنین با انتقاد از تحقیقات جاری کنگره درباره دولت و کسب و کارش گفت: هر روز، کسی نامه‌ای برای حضور در کنگره می‌گیرد. این ناکامی است. این غیر منصفانه است.

رئیس‌جمهوری آمریکا مرتباً از نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر سر استیضاح احتمالی انتقاد می‌کند. نانسی پلوسی هم ترامپ را هدف انتقادات قرار داده است. پلوسی پنج‌شنبه حین سخنانی در شورای روابط خارجی تاکید کرد: هر آنچه او می‌گوید بازتابی از خودش است. وقتی او می‌گوید نانسی آشفته است، این یعنی خودش آشفته است. وقتی می‌گوید نانسی عصبی است، این یعنی خودش عصبی است. او همواره درباره خودش صحبت می‌کند و برای او تفاوتی ندارد که فاعل جمله کیست.

پلوسی ماه گذشته گفت دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا معتقدند که رئیس‌جمهوری "درگیر لاپوشانی" شده است. او بار دیگر در یک کنفرانس خبری هم سخنانش را تکرار کرد و گفت: معتقدم که او درگیری یک لاپوشانی مجرمانه شده است. این را قبلاً هم گفته‌ام و تحقیقات ما این را نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی