تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.

سفر زایمان نگار جواهریان و رامبد جوان به کانادا!

با توجه به حضور رامبد جوان و نگار جواهریان در کشور کانادا، احتمال می‌رود آن دو تصمیم دارند فرزندشان را در این کشور به دنیا بیاورند تا برای او شناسنامه خارجی بگیرند.

کد خبر: ۲۷۱۵۶
۰۸:۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - ویدیویی از حضور رامبد جوان و همسر پا به ماهش نگار جواهریان در تورنتو کانادا منتشر شده است. از آن جایی که جواهریان بی‌شک اجازه دو پرواز با این طول مدت برای بازگشت نخواهد داشت مخاطبان بر این عقیده هستند در همان کشور فارغ خواهد شد و اصل سفر نه برای اکران قانون مورفی بلکه برای تولد فرزندشان در کشوری که آمال و آرزوهای سلبریتی‌ها به نظر می‌رسد، است. حال این سوال پیش می آید آیا رامبد جوان ستاره برنامه پرمخاطب «خندوانه» تلویزیون هم به جمع کسانی خواهد پیوست که فرزندش را در کشوری به دنیا خواهد آورد که پاسپورت دیگری بگیرد؟ در دنیا کشورهای زیادی نیستند که به شرط تولد فرزند پاسپورت آن کشور را به نوزاد بدهند و در بین آن‌ها شاید کانادا بهترین آن‌ها از لحاظ رفاه باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
رنجبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
1
23
خیلی متاسفم.این اقا در برنامه خندوانه میگفت به احترام مردم ایران بلند شوید.دیدید که دروغ میگوید. حالا باید به احترام مردم کانادا بلند شود.یا این دروغ میگوید یا دولت ما وا مصیبت دارد.خیلی خیلی متاسفم برای ایران..
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اگرکمی دقت وسلیقه وارزش؛ملاک مدیران بادامثال این آقا صلاحیت برنامه سازی برای هیچ کس راندارند.بماندمردم مظلوم ایران که زیرآواردروغ ودورویی درحال له شدن هستند.
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
2
17
واقعن شرم آوره
اینکه ادم بخواد بچه اش اونجا بدنیا بیاد کارم ندارم که خوب هست یانه
ولی اینکه این یارو رامبد تو برنامه اش هر شب تو چشم میلیون ها ایرانی زل می زنه و افتخار می کنه که ایرانیه و اون مزخرفات میگه الان رفته که اون بچه مسخره اش اونجا به دنیا بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
3
5
با سلام .. لطفا زود قضاوت نکنید. شاید رفتند آنگولا
درود بر کشورم
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
15
مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم.خیلی.‌‌‌‌‌....ظاهرا این ادا هادربرنامه خندوانه بیشتر برای عوام فریبی است.
طیبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
1
8
چقدر ساده اید شماها... همه اون مزخرفاتی که تو خندوانه به خورد من و شما میده فقط برایه پوله... بالاخره کانادا رفتن خرج داره...
نه تنها رامبد جوان بلکه همه سلبریتی ها همه مسئولان همشون فقط دغدغه پول دارند و بس نه ایران براشون اهمییتی داره و نه ایرانی
محمدرضا باقرپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
1
7
اگر این موضوع، صحت داشته باشد، به نظرم می آد که مقصر اصلی، آقای رامبد جوان نیست؛ مقصر، سیستم ناکارآمد و معیوبی است که در چندساله اخیر، به رامبد جوان ها، پروبال داده تا به این حد برسند و رشد کاریکاتوری بکنند؛ سیستمی که اجازه داده شخصی مثل ایشان، به راحتی در برنامه ای زنده رودررویِ با میلیون ها مخاطب، روی آنتن برود و با مردم صحبت کند و حرف های پیش پا افتاده، تکراری، اراجیف و گاهی جنسی و مبتذلی را با کمک جناب خان و سایر عوامل، به خورد مردم بدهد. مقصر بعدی، من و تو و ماها هستیم که می نشینیم پای برنامه این آقا و امثال این آقا و اعتراض مؤثری هم به مبادی رسمی نمی کنیم و چه قدر هم وقت مردم گرفته می شود با این برنامه هایی که آخرش هم چیزی عاید نمی شود. در کشور ایران، چون معمولاً بیشتر جاها و در بیشتر سطوح، رانت هست و اشخاص، با شایستگی، بالا نمی آن، نتیجه اش این می شه که داریم می بینیم. آقای رامبد جوان، شخصیت متزلزلی دارد و یک هنرپیشه ای است که در زندگی واقعی و مناسبت های اجتماعی نیز رل بازی می کند. اگر ایرانی جماعت هم پای این برنامه ها می نشیند، معمولاً از سرناچاری و به خاطر گشتن دنبال نشاط اجتماعی است؛ چیزی که مسؤولان، کم به آن پرداخته اند و نتیجه اش، افسردگی و در برخی موارد، متأسفانه پناه بردن به مواد مخدر و الکل و... برای لحظه ای، خوشِ الکی بودن بوده. امیدوارم صدا و سیما به خودش بیاد و از نخبگان فرهنگی هنری استفاده کند و یک پالایش جدی در مجموعه خود بکند و نخاله های فرهنگی و هنری را که اسم درکرده اند و به وقتش حتی وطن فروشی هم می کنند، کنار بگذارند. به نظر من، وضع حمل این شکلی در جایی دیگر، آنهم صرفاً به خاطر این امتیازات، نهایت حقارت یک شهروند ایرانی است و چنین شخصی، دیگر اجازه ندارد با ایران ایران گفتن، مردم را گول بزند و به شعور ایرانی ها توهین کند. تازه این شخص می خواهد الگوی نوجوان و جوان ایرانی ای باشد که برنامه هایش را دنبال می کنند. قطعاً آن دیوار اعتماد کذایی که آقای رامبد جوان ساخته بود در ذهن بسیاری از بینندگان، با این عملکرد سخیف ایشان، به یکباره فروخواهد ریخت و از آن اوج کذایی که درواقع حبابی بیش نبود، به حضیض ذلت تنزل خواهد کرد و مردم ایران متوجه فریبکاری ایشان و عوامل برنامه خواهند شد و این قسمت قضیه البته بهتر است به نظرم. پیشنهاد می کنم یک کمپینی هم در فضاهای مختلف مجازی برای رد چنین شخصی راه اندازی بشود و اعتراض ها به گوش مسؤولان برسد.
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
بسیار عالی بود.اما صدافسوس که با یک بیانیه آبکی و ادا واطوارهای غلیظ تر رامبدجوان؛مدیران صداوسیما غرورملی رافدای هدف حقیر پربیننده بودن برنامه هایشان می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
1
جای فرهیختگان رو دلقکها گرفتن.
خدیجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
2
خدا رو شکر میکنم که هیچ وقت از شخصیت رامبد جوان خوشم نمیومد و برنامه هاش هم تماشا نمی کردم اصلا شخصیتش رو دوست نداشتم کسی که تو زندگی شخصی خودش موفق نبوده چطوری میتونه موفقیت رو به دیگران یاد بده ، همه بلدند قشنگ حرف بزنند مهم اینکه این حرف قشنگ ها رو کی بزنه ،کسی که خودش و رفتارش و زندگیش زیباست حرف هاش هم زیباتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
1
2
من هم چون این اقا سه تا زن تا حالا گرفته بود وخانم های قبلی رو بد بخت کرده دنبال منافع خودس بوده نه سرنوشت دبگران هیچ وقت ادم درستی نمی دانستمش برای همین هیچ وقت برنامه اش رانمی دیدم نه خودمونه افراد خانواده ام.
نادمهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
1
1
سلام:
حالا میشه فهمیدکه چرا "جناب خان" دربرخی ازبرنامه های خندوانه وقتی"رامبدجوان"می گفت :"مردم ایران ماشماروخیلی دوست داریم"
جوابی درست نمی داد ( خیلی رو )
چون می دونست که اون (رامبد ) داره مردم روسرکارمی ذاره
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
1
0
مردم کانادا ما شما را خیلی دوست داریم هااااااااا
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی