تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
نقوی‌حسینی:

هدف نشست "مکه" خنثی‌سازی دستاوردهای روز قدس بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نشست "مکه" را محصول مثلث آمریکا، صهیونیست و عربستان عنوان کرد و گفت‌: این نشست با هدف خنثی سازی دستاوردهای روز "قدس" برگزار شد.

کد خبر: ۲۶۹۴۰
۰۸:۵۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سیدحسین نقوی حسینی  با اشاره به اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در "مکه" اظهار کرد: نشست مکه به صورت اضطراری با هدف "خنثی سازی دستاوردهای روز قدس" برگزار شد چون آنها در پی زمینه سازی برای اجرای "معامله قرن" بودند که با روز "قدس" مواجه شدند و خواستند با این نشست دستاوردها را خنثی کنند.

وی ادامه‌ داد: البته که "دُم خروس" پنهان نماند و در نهایت در بیانیه پایانی این نشست دُم خروس عربستان بیرون زد و نشان داد که هدف آن تنها "ایران" و طرح ادعاهای بی اساس و غیر مستند علیه جمهوری اسلامی ایران بود. ادعاهایی که فقط برای خنثی سازی دستاوردهای روز "قدس" مطرح شد که هیچکدام دارای ادله و مستندات نیست و با واقعیت مغایرت دارد، در ‌عین ‌حال این اظهارات و ادعاها دخالت در کشورمان محسوب شده و قطعاً باید دستگاه دیپلماسی خارجی پاسخ‌های قاطعی به آن بدهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «این نشست محصول مثلث آمریکا، صهیونیست و عربستان بوده است»، گفت‌: هدف آنها مقابله با موانع اصلی معامله "قرن" بوده که می‌خواهد کشورهای محور مقاومت و مقابله با این معامله ننگین را تحت فشار و تأثیر قرار دهد که موفق هم نخواهند شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی