تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بولتون: آمریکا خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است

جان بولتون در مصاحبه ای عنوان کرد، آمریکا خواهان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با توجه به این که چنین اتفاقی باعث تقویت ائتلاف ناتو می‌شود، بوده و می‌خواهد انگلیس به نتایج همه‌پرسی بریگزیت سال ۲۰۱۶ احترام بگذارد.

کد خبر: ۲۶۸۷۲
۱۰:۴۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه دیلی تلگراف تصریح کرد: آمریکا ترجیح می‌دهد که بریتانیا مسیر عمل به خواسته مردم را در پیش بگیرد و اتحادیه اروپا را ترک کند. این درسی برای همه در زمینه پیروزی دموکراسی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم که این اتفاق به طور خاص به ما در ناتو کمک خواهد کرد تا یک کشور مستقل و قدرتمند دیگر داشته باشیم که به ناتو برای داشتن عملکردی موثر تر کمک کند.

جان بولتون روز پنجشنبه به خبرنگاران در شهر لندن در پاسخ به سوالی درباره بریگزیت گفت، آمریکا زمانی با یک جدایی مشابه در اعلام استقلال از بریتانیا به موفقیت دست یافت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی