تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

سیسی: بدون حل مسئله فلسطین شاهد امنیت و صلح نخواهیم بود

رئیس‌جمهور مصر در نشست سران سازمان همکاری اسلامی در مکه بر لزوم پایبندی به راهکار فراگیری برای مسئله فلسطین با حفظ حقوق فلسطینی‌ها تأکید کرد.

کد خبر: ۲۶۸۶۴
۰۹:۵۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور مصر در چهاردهمین دوره نشست سران سازمان همکاری اسلامی در مکه گفت: باید با اسلام‌هراسی و انزجار علیه اعراب و مسلمانان مقابله شود. پدیده تروریسم و تندروی در رأس چالش‌های ما هستند. درست نیست که به دین اسلام برچسب تروریسم و تندروی بزنند.

وی عملیات انصارالله یمن علیه عربستان را محکوم کرد و مدعی شد که انصارالله می‌خواهد با حمایت خارجی قدرت به دست آورد.

سیسی تأکید کرد: تا زمانی که مسئله فلسطین به صورت عادلانه و فراگیر حل نشود و در آن حقوق مشروع فلسطینی‌ها از جمله تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی رعایت نشود عدالت و امنیت و صلح برقرار نمی‌شود. اکنون زمان آن رسیده که این فاجعه به صورت ریشه‌ای از طریق بازگشت فوری به مذاکرات برای پایان اشغال و دستیابی مردم فلسطین به حقوق خود حل شود. این تنها راه برای برقرار صلح عادلانه و فراگیر در منطقه و جهان است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی