تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیسی: آزادی قدس دغدغه و مسئله اصلی جهان اسلام است

رئیس قوه قضائیه گفت: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود.

کد خبر: ۲۶۸۲۵
۱۲:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مسئله آزادی قدس دغدغه و مسئله اصلی جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه باید همه دغدغه مندان دین و شریعت و آزادی انسان به موضوع رهایی قدس شریف بیندیشند، تصریح کرد: موضوع قدس نمادی مهم در ارتباط با ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان است و این ایستادگی در کنار مظلومان عالم از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: هر چه حضور مردم در اجتماعاتی چون روز قدس افزایش می‌یابد به همان نسبت بر مسئولیت ما مسئولان نیز افزوده می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: تهدیدات منطقه‌ای چون القاعده و داعش که با نقشه بسیار پیچیده دولت آمریکا، فتنه گری اسرائیل و انگلیس و پول سعودی رخ داد را نیز به فرموده رهبر انقلاب با توان و خواستن جوانان مقاوم از بین بردیم.

وی بیان کرد: برای رونق تولید باید امنیت اقتصادی به وجود آوریم و امنیت اقتصادی نیز با مبارزه جدی با فساد محقق می‌شود چرا که هیچ کارآفرینی در شرایط فساد حاضر به آغاز کار نمی‌شود.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن در سه عرصه اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی علیه کشور ما جنگ به راه انداخته است و در جنگ روانی بر دل‌ها، افکار و باورهای مردم کار می‌کنند و می‌خواهند در فضای روانی جامعه تغییر ایجاد کنند.

رئیسی با بیان اینکه باور ما در قوه قضائیه بر این است که کار در کشور با همکاری و همیاری همه دستگاه‌های کشور به پیش می‌رود، یادآور شد: باید خود را در رفع موانع توانمند دانسته و در حقیقت شعار ما می‌توانیم را باور داشته باشیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی