تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پیام آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت امام جمعه کازرون

‌مرجع تقلید شیعه در پی شهادت امام جمعه کازرون در شب قدر، پیامی را صادر کرد.

کد خبر: ۲۶۷۶۹
۱۵:۰۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - متن پیام آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت امام جمعه کازرون به شرح زیر است:

"خبر بسیار ناگوار حادثه شهادت امام جمعه کازرون حجت السلام والمسلمین آقای خرسند بسیار مایه تأسف گردید، نامبرده عالمی فرزانه، مجاهد و از علاقمندان صدیق انقلاب اسلامی و از طرفداران آرامش در منطقه بود.

این حادثه غم‌انگیز هنگامی ناراحت کننده‌تر می‌شود که بدانیم در ماه رمضان و در شب احیا، بعد از مراسم احیا واقع شده است. آن فقید سعید در ملاقاتی که با اینجانب داشت می‌گفت منطقه ناآرام است و مسئولین هم توجهی ندارند.

امیدواریم هر چه زودتر این حادثه غم‌انگیز ریشه‌یابی شود و مجرمان به سزای اعمالشان برسند تا کسی به خود اجازه ندهد به آسانی یک امام جمعه معروف را اینچنین به قتل برساند.

این عالم فرزانه از ائمه جمعه فعال و حامی حوزه علمیه در منطقه کازرون بود.

اهالی محترم کازرون که مردمی شریف و دیندارند و همچنین مسئولین محلی مراقب باشند، آرامش را حفظ کنند تا خدای نکرده این حادثه منشأ حوادث ناگوار دیگری نشود.

حقیر این حادثه دردناک را به تمام اهالی محترم کازرون و ائمه جمعة استان فارس به خصوص به علمای اعلام و به‌ویژه به خاندان محترم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم؛ علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده او را از درگاه خداوند متعال خواهانم."
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی