تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

طرح مجلس برای تعطیلی پنجشنبه‌ها به نفع اقتصاد کشور نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جدید نمایندگان مجلس برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه به نفع اقتصاد کشور نیست.

کد خبر: ۲۶۶۳۸
۱۱:۰۲ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - نادر قاضی پور اظهار داشت: در چند سال گذشته وزارت خانه‌ها، مراکز قضائی و به تبعیت از آن برخی ادارات در تهران روزهای پنجشنبه تعطیل هستند ولی تعطیلی سراسری کشور در پنجشنبه‌ها با توجه به شرایط فعلی به هیچ وجه به نفع اقتصاد کشور نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به بالا بودن تعداد تعطیلات مناسبتی در کشور، اجرای این طرح به ضرر کشور بوده و بنده مخالف اجرای این طرح هستم.

قاضی پور با اشاره به اینکه برخی ادارات و بانک‌ها به دلیل داشتن واحد ارزی، معاملات تجاری و ساعات کاری کشورهای مختلف باید ۲۴ ساعته مشغول به کار باشند، خاطرنشان کرد: تصویب طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها یک مانع بزرگ برای پیشرفت کشور است.

جمعی از نمایندگان اخیراً با تدوین طرحی خواستار تعطیلی روز پنجشنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضائی در کلیه استان‌ها و شهرستانها همانند تهران شدند.

این طرح در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار داده شده تا در کمیسیون اجتماعی بررسی‌های لازم بر روی آن انجام و برای تصویب به صحن علنی پارلمان ارائه شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
کمی فکر هم خوبه برا ادم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی