تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

ابتکار: زن بودن حملات را تشدید می‌کند

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری درباره هجمه‌های چند روز گذشته علیه وی گفت: هنگامی که زن باشید و در موقعیت سیاسی و یا کاری قرار بگیرید حساسیت روی شما بیشتر خواهد بود.

کد خبر: ۲۶۶۰۵
۰۸:۴۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - معصومه ابتکار درباره هجمه‌های اخیر در خصوص وی و خانواده‌اش گفت: هر زمانی که شما زن باشید و در موقعیت سیاسی قرار بگیرید حساسیت روی شما بیشتر خواهد بود.

معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: زمانی که شما در تصمیم‌گیری هستید و روی افکار عمومی تاثیرگذار باشید حملات به سوی شما بیشتر می‌شود و  مورد هجمه قرار می‌گیرید.

وی ادامه داد: تجربه کاری من مخصوصاً در دولت یازدهم و حتی امروز نشان داده که این موقعیت بیشتر خواهد شد.

ابتکار افزود:  معمولا مواضع سیاسی، موضوع کار و مسائلی که با آن سر کار داشته‌ام در این قضیه موثر بوده است، اما زن بودن یکی از عواملی است که حملات را تشدید می‌کند.

ابتکار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: این لایحه در حال سپری کردن مراحل آخر است و امیدواریم به زودی جواب نهایی را از قوه قضائیه بشنویم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی