تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در شهر آفتاب تهران انجام شد

پلمب انبار یک فروشگاه زنجیره‌ای با ۱۳۰ تن برنج تقلبی

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف یک انبار حاوی ۱۳۰ تن برنج نامرغوب و تقلبی از انبار یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر آفتاب خبر داد.

کد خبر: ۲۶۵۳۹
۱۳:۰۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سردار علی ذوالقدری دراین باره گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، مشخص شد که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در محدوده غرب تهران، اقدام به فروش برنج نامرغوب و تقلبی به شهروندان کرده که با هماهنگی از سوی مرجع قضائی تیمی از مأموران این یگان به همراه مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه بنکداران تهران، به محل اعزام و در بررسی‌های انجام شده، اجناس مذکور کشف و تقلبی بودن آن توسط کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، محرز شد.

وی با بیان اینکه مالکان برنج‌های نامرغوب شناسایی و بازداشت شدند، گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که در انبار مرکزی در محدوده شهر آفتاب تهران که مربوط به همین فروشگاه زنجیره‌ای است مقادیر بیشتری برنج‌های تقلبی وجود دارد که بلافاصله مأموران با هماهنگی‌های انجام شده به محل اعزام و مشخص شد دست اندرکاران این فروشگاه حدود ۱۳۰ تن برنج را که روی کیسه آن عنوان برنج ایرانی درج شده بود را انبار کرده‌اند و این در حالی است که محتویات برنج‌های مذکور ۲۰ درصد ایرانی و ۸۰ درصد پاکستانی است.

وی افزود: این برنج‌های تقلبی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ در اختیار شهروندان قرار می‌گرفت که در حال حاضر تا تعیین تکلیف از سوی مرجع قضائی محل مذکور پلمب شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی