تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
بین ۳۴۰ روزنامه و نشریه

کاغذ از فردا توزیع می‌شود

سومین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با ریاست معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضا کمیته برگزار و درخواست تعداد زیادی از نشریات بررسی و سهمیه مقتضی، تخصیص داده شد که از یکشنبه (۵ خرداد ماه) در اختیار مطبوعات قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۶۴۸۷
۱۹:۳۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سومین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست روزنامه‌ها و نشریات، با درخواست ۳۴۰ رسانه (روزنامه و نشریه) بر اساس اولویت اعلام شده، موافقت و با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، فرایند توزیع اجرایی شد.

بر این اساس روزنامه‌های سراسری، استانی و منطقه‌ای در اولویت یکم، هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌ها در اولویت بعدی قرار گرفتند.

بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات، با توجه به ورود برخی محموله‌های کاغذ در روزهای آتی و اعلام کمیته مبنی بر تخصیص کاغذ بر مبنای شمارگان واقعی و راستی آزمایی شمارگان اعلامی از چاپخانه‌ها، به زودی دور دوم توزیع کاغذ برای روزنامه‌ها و نشریات انجام خواهد شد.

همچنین در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات کاغذ توزیع شده در وب‌سایت معاونت مطبوعاتی منتشرخواهد شد.

دبیرخانه کمیته توزیع کاغذ مطبوعات در معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده دریافت هرگونه پیشنهادی برای تسریع در رفع نیاز رسانه‌های مکتوب به کاغذ است.

کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت‌بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه‌هایی که اختلالی در انتشار آن‌ها به دلیل کمبود کاغذ ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی