تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آیت الله مکارم: بدحجابی در قم يک مسئله سياسی ضد نظام است

آیت‌الله مکارم شیرازی در نخستین شب از لیلای قدر گفت: بدحجابی در قم يک مسئله سياسي ضد نظام است که دشمنان با رواج آن قصد متزلزل کردن پایه های نظام را دارند و مسئولان بايد اين مسئله را جدي بگيرند.

کد خبر: ۲۶۴۸۰
۱۵:۴۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز - آیت الله مکارم شیرازی افزود: گناه باعث ضعف ايمان مي شود و توبه کننده بايد با اعمال خوب، گذشته را جبران کند.

وی با بيان اينکه شرايط فعلي جامعه حساس است افزود: هم مسائل اقتصادي و هم مسائل فرهنگي بسيار مهم است و بايد مسئولان به هردو رسيدگي کنند.

این مرجع تقلید بدحجابي را يکي از مشکلات مهم دانست و افزود: بدحجابی در قم يک مسئله سياسي ضد نظام است که دشمنان با رواج آن قصد متزلزل کردن پایه های نظام را دارند و مسئولان بايد اين مسئله را جدي بگيرند.

آيت الله مکارم شيرازي افزود:مبارزه با بي حجابي و بدحجابي راههايي دارد که نیازی به درگيري نيست و بهانه هم نبايد به دست دشمنان داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی