تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

استانی شدن انتخابات مجلس منتفی شد

پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره «طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات»، سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس هم از منتفی شدن استانی شدن انتخابات مجلس خبر داد.

کد خبر: ۲۶۳۶۱
۱۰:۵۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - عباسعلی کدخدایی، قائم مقام دبیر شورای نگهبان قانون اساسی طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی، نظر این شورا در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را اعلام کرد.

طی این نامه، شورای نگهبان نظر خود را در ۲۹ بند که شامل مغایرت این طرح با قانون اساسی، مغایرت با شرع، ابهام، تذکر اصلاحی و همچنین نظر هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد اعلام کرده است. 

در همین زمینه اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس نیز در گفت وگویی گفته است: «با توجه به اینکه ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص به طرح استانی شدن انتخابات ایرادات اساسی و ریشه‌ای است، استانی شدن انتخابات منتفی است.»

نماینده مردم سمیرم در مجلس که با مهر گفتگو کرده، با بیان اینکه ایراداتی هم هیأت نظارت مجمع در مورد سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گرفته، تاکید کرده است: بنابراین اگر بر مصوبه مجلس پافشاری کنیم و طرح استانی شدن انتخابات مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام هم برود، رد خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی