تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عربستان از مشارکت خود در نشست اقتصادی منامه خبر داد

عربستان از حضور وزیر اقتصاد و برنامه‌ریزی این کشور در کارگاه "صلح برای شکوفایی" در ژوئن آینده در بحرین خبر داد.

کد خبر: ۲۶۳۳۶
۱۵:۲۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - خبرگزاری رسمی عربستان (واس) امروز (چهارشنبه) با اشاره به حضور محمد بن مزید التویجری، وزیر اقتصاد و برنامه‌ریزی این کشور در کارگاه "صلح برای شکوفایی" که بحرین ژوئن آینده میزبان آن خواهد بود، مدعی شد: "این مشارکت در راستای ادامه موضعگیری ثابت ریاض و حمایتش از مردم فلسطین انجام می‌شود و همچنین به این دلیل است که این نشست آرامش، توسعه و زندگی خوب را برای آنها فراهم کرده و خواسته‌هایشان را محقق می‌کند و در نهایت امنیت، ثبات و رفاه را به منطقه بازمی‌گرداند".

امارات نیز عصر سه‌شنبه از این کارگاه استقبال کرده و وزارت خارجه آن بر موضعگیری سیاسی ابوظبی درباره تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی تاکید کرد.

منامه و واشنگتن پیشتر اعلام کرده بودند، بخش اقتصادی طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن ماه‌ میلادی آینده کلید خواهد خورد و بحرین روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن میزبان کارگاهی با حضور چهره‌های سیاسی و تاجران برای تشویق به سرمایه‌گذاری در مناطق فلسطینی خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی